auwtsjjj! Knijp spontaan mn benen bij elkaar... ik weet wel dat het kleine zusje van een schoolvriendinnetje dit een keer heeft gehad maar die viel heel hard met haar kruis op de wcrand (ze ging erop staan bij verstoppetje spelen) ook bloeden joh, we dachten dat ze ongesteld geworden was (kind was 6 ) maar het was dus ook stuk... heel sneu en ik hoor haar nog krijsen dus kan me er iets bij voorstellen.
jeetje krijg echt pijn van je verhaal ,dat zo iets kan gebeuren brrrrr heel veel sterkteen beterschap, wat vertel je je buren en kennisen ,zou niet zomaar mensen vertellen die vaag ken , bang dat ze grapjes over gaan maken maar oh ik vind het echt erg voor je meid knuffel
Oei! Ik voel met je mee meid, dat is nog eens ongelukkig terecht komen.. Ik wens je heel veel pijnstillers en een snel genezend onderkantje toe
Auwwww! Maar dat dacht ik dus ook! Dus vraag me stiekem wel een beetje af wat je in de bedje deed.... MAar heb nog niet alles gelezen dus misschien kom ik het zo wel tegen Beterschap!
Ah heb nu alles gelezen en snap m! Als het voedingskussen niet werkt, kan je ook nog een zwembandje pakken! Zo'n ronde met gat er in he. Werkte hier goed!
AUW, ik voel de pijn al. Kan mij opeens heel goed voor de geest halen hoe t voelt als je van de trappers glijdt en met je kruis op de stang van de fiets beland. Meerdere malen gehad in mijn jonge jaren.
Mijn god, jij moet vreselijk afgezien hebben. Het spijt me voor mijn reactie. Ik wens je heel heel heel veel sterkte toe!
Oh god wat een pech zeg! Hopelijk ben je vlug genezen en valt de pijn mee (mits de nodige pijnstillers natuurlijk)!
waarom het spijt me voor me reactie? dank jullie wel meiden, ik kan vandaag al iets beter lopen, al is het nog wel zoals me man zegt je loopt alsof je in je broek gepoept heb ik heb gister even met de spiegel gekeken maar het ziet er niet echt lekker uit hoor, het is 6x zo dik helemaal blauw enzz
ojee wat zal je er een last van hebben zeg! hoop dat je gauw weer beter bent... en dat bed pffff ik had het weggedaan.. zoiets kan je dochter ook overkomen lijkt me dan...!
ja idd, maar denk dat ik hem maar om draai gewoon.. dan maar het risico dat ze gaat spelen in der kamer denk, moet wel zeggen dat ze pas 1.5 is hoor, dus over der bed klimmen doet ze NOG niet maarjah het is zomaar gebeurd idd
Ooooww...meid! Vreselijk! Wat een pijn lijkt me dat doen zeg! Toen ik een jaar of 11 was heb ik door een val ook vanalles gescheurd aan mn onderkantje..maar niet zo heftig als jij nu! En dat vond ik al vreselijk! zou idd het bed lekker omdraaien!