In werkt vanacht wakker en had een pijn in me lies. Rechts onder boven me schaampot. Ik kon niet uit bed komen. Ik was eigenwijs en heb toch geprobeert om uit bed te komen zonder me ouders te roepen. Het gevoel dat ik na de wc moest was ook zo hoog. Ik hielt het bijna niet meer op. Heb het gelukig wel geret. Iemand mischien enig idee wat dit kan zijn geweest. Toen ik terug in me bed ging was de pijn wel weer weg. Maar toen ik wakker werdt en omhoog wilde komen. Normaal heb ik alleen lage rugpijn. Dit was de eesrte x dat ik deze pijn op deze plek voelde.
Het eerste wat in mij op komt is een overvolle blaas. Daardoor worden de banden van de baarmoeder extra belast en dit kan veel pijn geven. Dat heb ik zelf ook een keer gehad. Ik merk het niet zo goed meer als mijn blaas volloopt als ik lig en als ik dan wil opstaan... auw auw auw. Maar, als je het niet vertrouwd, even de verloskundige bellen. Ik ben natuurlijk ook maar een leek.
Dit herken ik wel, vooral jouw reactie Suuz. Voel het ook niet meer 's nachts als ik moet plassen. Als ik dan te lang wacht, krijg ik ook die pijn in mijn lies en weet ik niet hoe gauw ik moet gaan plassen. Daarna is die pijn wel een stuk minder of zelfs over. Als ik nu wakker word 's nachts ga ik maar gewoon naar de wc, ook al voelt het niet alsof ik nodig moet. Als ik dan plas, plas ik wel flink, dus dat is wel goed om te doen.
Ha Birdie, dat doe ik nu ook. Ik wordt 's nacht om da anderhalf a twee uur wakken en dan ga ik maar even naar het toilet. Meestal is dat dan ook wel nodig.