Pff het begint nu echt wel een beetje te rommelen allemaal. Elke keer als ik bij de vk ben geweest heb ik wel weer een nieuwe klacht erbij na 36 weken voorweeen na 38 weken nog meer last en ook beetje last van indalen en nu vandaag word het weer erger. Vandaag een paar keer op bed gelegen om echt de buikpijn weg te puffen. Ineens flinke steken down under ( eindelijk aan het indalen?) en net op de wc of eigelijk zodra ik zit hele pijnlijke krampen in mijn linker lies. Meneertje is lekker druk aan het bewegen en voel hem ook ontzettend laag in mijn buik, lijkt wel een beetje alsof hij tussen mijn bekken aan het woelen is.. lekker allemaal heel erg pijnlijk het begint nu allemaal zo in de buurt te komen begin ook wel echt zenuwachtig te worden voor de bevalling🙈 Iedereen ( vriend, familie vrienden) denken dat het dit weekend zover is.. ik weet het allemaal echt niet maar stiekem hoop ik toch wel dat we ons ventje eindelijk mogen gaan ontmoeten ♡ Sorry voor het lange verhaal moest het gewoon even kwijt
Hier vind ik het ook al wel spannend worden. Ik voel inderdaad zelfde als jou kwa indalen. Dat gevoel maakt het zo veel echter en dichterbij en ik ben nog niet eens zo ver ik geniet nu nog lekker vd bewegingen in de buik maar ben ook ontzettend benieuwd naar de kleine. Succes met de laatste loodjes!
Succes met de laagste loodjes! Nog even alle klachten doorstaan en dan mogen jullie jullie zoontje vasthouden😊
Ik zit in hetzelfde schuitje... 😭 Ik wil mijn mannetje zien, maar aan de andere kant is het ook weer erg spannend. Het idee dat het elk moment zover kan zijn, brrrrr... Het zijn echt de 2 woorden waar ik allergisch voor ben geworden: laatste loodjes 😒
Spannend! Ik zit ook mijn dagen te tellen Morgen weer naar de verloskundige en omdat onze uk nogal voorloopt in groei verwacht ik dat ze het over inleiden gaat hebben, maar eigenlijk hoop ik dat het gewoon vanzelf begint Succes met de laatste loodjes in ieder geval
Jullie ook allemaal succes met de laatste loodjes en ik hoop dat we snel onze kindjes in onze armen mogen sluiten♡♡