auwww aambeien! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg

Swaab creme werkt bij mij beter dan de curanol!

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja die door de swaab creme heb ik indd al minder pijn maar ik keek in de spiegel en het zijn echt nog wel druifjes zeg, pff!:$ het ziet er echt niet uit. ze zijn trouwens niet blauw ofzo, gewoon soort bultjes en zakjes...:)

verloskundige had ze gister gezien omdat k wat bloedverlies had en die schrok ook wel ff, ik hoop echt dat ze snel weggaan met de curanol die zo ook nog aan gaat komen hier via de post;)

sudocreme inmiddels ook in huis..

nu maar hopen dat er niet in gesneden hoeft te worden,daar ben ik echt bang voor! ze komen dubbel zo hard terug zei iemand tegen me die dat ook had gedaan. ze jeuken wel nu trouwens, toch misschien teken van genezing..:(

3. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Hoi meiden,

Hier sinds zondag ook last van aambeien. En niet zo'n klein beetje ook, wat doet dat pijn zeg. Ik voel het eigenlijk bij elke beweging die ik maak. Ik ben nu al 2 dagen aan het smeren met curanol en ook de tabletten neem ik sóchtends en sávond's netjes in. Alleen ik merk nog geen verschil......:( ook sinds gister met neusspray gedaan.
    Hoop echt dat het snel helpt. Slaap er ook slecht door.......
    Vanavond naar de verloskundige, dus die zal ik ook maar eens vragen of zij nog andere tips heb. En dan vooral tegen de pijn...

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    :$:$wat n krengen he. ze gaan nu ineens als een gek jeuken en steken bij mij, ik las dat dat misschien genezing kan betekenen?:D

ik heb nu sudocreme en curanol gebruikt, ik hoop echt dat ze snel slinken want t lijken wel druiven;):$ bij wie ook zo erge bulten??

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ze zijn natuurlijk al flink weg bij mij, maar hier na de eerste bevalling 3 kippeneieren.
    En tijdens de 2e zwangerschap was de getromboliseerde zo groot als een kippenei. (en dan nog wat kleinere erbij).
    De grootte zegt niet zoveel, maar of hij getromboliseerd is. anders echt even langs de ha gaan hoor!

6. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Ben gister bij de VK geweest en die zei dat ik het nog een paar dagen aan moest kijken en goed blijven smeren met curanol en als het niet minder word, toch echt naar de huisarts toe......:(
    Ben alleen bang dat hij er dan in gaat snijden....aaauuuuwwww...... en het doet nu al zo'n pijn. Maar ja, hoop dat het echt minder gaat worden.

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    alinda, ik weet hoe je jevoelt!!

bij mij helpen de zalfjes toch wel redelijk want ze jeuken alleen nu nog irritant en ik kon ook gewoon naar de wc. ze zijn ook ietssss dunner aan t worden, yeah! eentje was er indd een beetje blauw, was vast trombose, maar ook die wordt nu minder, dus ze kunnen ook genezen zonder erin te snijden, ik ben het lopende resultaat:D
    hahaha

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    taliaa: bij mij zijn het meer druiven, geen kippeneieren, na de bevalling vast wel..ojeeee!! ik las ook zoiets dat onder de bevalling de vk tegendruk kan geven ofzo..

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej dames, wat een dramatische verhalen lees ik hier over die lelijke stomme krengen! Sinds mijn zwangerschap heb ik er ook een paar, maar die kan ik nog een beetje 'terugstoppen' na het poepen zeg maar. En ze doen ook geen pijn, bloeden niet. Maar dat kan dus nog komen als ik het zo allemaal lees :$ Ga ook alvast maar wat in huis halen.... Sterkte iedereen!

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nou meiden, ik moet vanmiddag half vier naar de huisarts!:$ ik kan niet meer zitten lopen of staan zonder de boel bij elkaar te schelden. ze doen ontzettend pijn en jeuken ook nog eens als een gek!! ik word er gestoord van! nou ik denk dat ze erin gaan snijden daar, wil er nog niet aan denken!:)

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    zo ik ben terug.. er zat geen trombose in en er kon niks aan gedaan worden verder, ja zalfjes:(. ik heb zoveel pijn! ze durfde soiezo er niet in te snijden nu ik zwanger ben, teveel risico en volgens mij moest je daarvoor ook naar t ziekenhuis en moest er trombose inzitten. waarom doen ze dan in godsnaam toch zo n erge pijn(alsof er trombose inzit), ik sta echt op mn kop!! alleen koude washandjes enzo helpen een beetje:(

12. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook last van gehad. Verschillende zalfjes geprobeerd, hielp niet echt.

Toen na at gegoogle aan de Otrivin neusspray; geweldig spul! Voelde meteen een verademing en een dag later had ik er geen last meer van.

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    www.curanol.nl kan je zo bestellen zalf met tabletjes doen het super althans bij mij, na de bevalling werdt het bij mij nog erger, heb er nu nog af en toe last van helaas maar dit heeft bij mij goed geholpen,en helpt nu af en toe nog steeds.

Deel Deze Pagina