Hoi dames, even een vraagje, hoop dat er wellicht dames onder ons zijn die het zelfde hebben of hebben gehad. Zit inmiddels op 15 dpo en gisterochtend een zwangerschapstest gedaan. Deze was helaas negatief, ook geen tuur streepje of wat. Heb verder ook helemaal geen last van kwaaltje, maar toch. Op basis van mijn temperatuur (zie mijn temperatuurkaartje onder in mijn handtekening) zou je toch zeggen dat het misschien wel goed zit. Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs, Anita
tja.. je hebt een interresant kaartje.. Maar het zegt pas wat als de test positief is.. Hoewel met 15 dpo is alles nog mogelijk hoor
Hallo! Ik had het er laatst toevallig nog over met mij collega, die test bleef ook maar negatief terwijl ze wist dat ze zwanger was (op gevoel ) , ze is toen naar de ha gegaan, die heeft een bloedtest gedaan en daar kwam uit dat ze zwanger was, niet alle testen werken dus zo goed, misschien dat als het nog een paar dagen wegblijft (je menstruatie) dat je ook even een bloedtestje kan laten doen?? Groetjes!