Eh ja nasty onderwerp maar wordt een beetje onzeker dus ik dacht ik vraag het maar gewoon. Met afvegen na het plassen heb ik af en toe van die geel witte slijmpropjes. Verder gewoon normaal doorzichtig vloeibaar slijm zoals bekend is tijdens zwangerschap maar die gelige "propjes" of plukjes hoe wil je het noemen.. is dat ook normaal voor een zwangerschap? Verder overigens geen last van jeuk, pijn of irritatie
Ik heb het al weken. Heb het wel eens vaker zien staan op zp. Doet veel vrouwen aan snotjes denken, lijkt overeen te komen met dat van jou. Bij mij komt en gaat het, niks aan de hand.
Hier ook elke dag geel slijm en af en toe "snotjes" Heel normaal hoor Ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap Gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefss Adorable
ik heb t ook al weken niks vies aan die afscheiding zorgt ervoor dat er geen bacterien bij je baarmoeder kunnen komen t spoelt er zeg maar weer uit dat zei de vlk tegen ons en t voelt bij mij veel fijner aan de onderkant minder schimmel en jeuk dan voordat ik zwanger was