Ik ben 11 weken zwanger en de hormonen gieren door mijn lijf. Dit is mijn tweede zwangerschap en ik kan me dit van de eerste helemaal niet zo herinneren. Ik zit dus echt te brullen om niks. Terwijl ik weet dat het mijn hormonen zijn kan ik het niet stoppen. Zit ik Spangas te kijken, gaat die Abel huilen om zijn oma, ga ik mee zitten huilen. En op het moment dat ik huil denk ik waarom huil ik eigenlijk, maar ik kan er gewoon niet mee stoppen. Herkenbaar?
Heel herkenbaar. Ik heb het ook als ik een baby hoor huilen in de supermarkt, wat heel genant is. Daarnaast ben ik ook zo bipolair als wat sinds de hormonen... snel boos... niet normaal!
Herkenbaar! Had het in het begin ook heel erg, overal om huilen. De laatste weken word ik vooral overal heel erg boos om. Vond huilen eigenlijk beter, had mijn vriend niet zo'n last van
Ik zat laatst naar de Kardashians te kijken en toen een van die meiden begon te huilen kreeg ik ook tranen in mn ogen Echt niet normaal. Ben blij dat VL het niet zag want die had me vierkant uitgelachen
Nou ik heb tijdje geleden gehuild om woezel en pip.. Had dat filmpje al vaker gezien haha maar de tranen gingen hoor.. Verschrikkelijk toch vriend was gelukkig niet thuis haha
Bij mijn vorige zwangerschap moest ik huilen van de reclame van die ontbijtgranen met chocola. Die doen dan alsof ze een reep chocola zijn en dan komt er een blokje chocola langs die om zijn mama roept. Hij denk dan dat zij zijn mama zijn en dan vreten ze hem op! Was te wreed voor mij!