Morgen gaan we dan echt verhuizen. Het huis is volledig ingepakt en het nieuwe huis is helemaal klaar voor onze komst ! Morgen laten we Almere achter ons en verwelkomen we Arnhem en omgeving, super spannend nieuwe woonplaats nieuwe mensen! Tegelijkertijd zitten we ook midden in de eerste ICSI poging en hoe bedenk je het morgenavond zal ik de eerste injectie moeten toedienen. Ook super spannend vraag me af hoe ik dat ga vinden en hoe ik er op zal reageren.. ben al een emotionele doos van nature dus het zal wat worden haha! (wilde het gewoon even kwijt eigenlijk vandaar dat ik het in de "lounge" geplaatst heb hihi)
Succes voor de komende tijd. Genie van je nieuwe woonomgeving en je eerste behandeling morgen. Zou mooie symboliek zijn als januari dubbelmooi mag worden voor jullie.
Succes meid! Kan me je andere topic nog herinneren.. Veel plezier op jullie nieuwe stekkie en hopelijk hebben jullie genoeg aan die 1e ICSI-behandeling! Ik duim voor jullie!
Bijna vergeten.. Verhuizen: het loopt zelden als gepland.. Je ruimt gewoon kamer voor kamer in! En in jouw geval: zorg dat je slaapkamer als eerste doet.. Dan heb je een rustplekje.. De rest komt later wel.
Welkom bijna in Arnhem. Het is best gezellig hier, weet niet waar je komt te wonen natuurlijk... Ga je icsi in Rijnstate doen? Heel veel succes met alles!
Wat leuk, ik heb je vorige topic gevolgd waar je nog twijfelde. Maar het is allemaal rond dus! Succes morgen (en de komende weken met uitpakken) enne.. natuurlijk met de ICSI!!!