Hallo, Inmiddels ben ik 30 weken zwanger. Voor de zwangerschap had ik bh maat 75F. Binnen 3 maanden waren mijn borsten al gegroeid naar 80H. Ik heb toen een voedingsbeha gekocht, omdat deze ook wat meegroeit. Helaas hingen mijn borsten daar erg in en vond ik dat echt niet mooi. Ik heb toen vlak erna een stevige beugelbeha van prima donna gekocht. Inmiddels zijn allebei die bh's echt te klein en moet ik dus op zoek naar een andere bh. In de hoop dat deze het wel red tot na de bevalling. Ik wil graag borstvoeding geven. Nu ben ik op zoek naar een hele voedingsbh in grote maat, waarbij mijn borsten niet op mijn navel hangen . Wie heeft er tips? Groetjes Calimerootje
Ik kijk even mee want ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben in drie jaar tijd van 70c naar 75 f gegaan. Die bh's van de prenatal zitten echt heeel erg vreemd, net of mijn borsten ruzie hebben want ze kijken allebei een andere kant op ik heb nu een bh van de hunkemoller aan en die zit echt prima, is geen zwangerschaps bh maar hij past in elk geval. Ik heb echt geen idee hoe ik dat straks met de borstvoeding moet gaan doen.
Hoi dames! Hier inmiddels van 75F naar 80G gegaan. Bij mij zaten de 'standaard' voedingsbh's ook echt niet lekker. Van vriendinnen kreeg ik de tip om in Utrecht naar een speciaalzaakje te gaan (Sandrabra). Als je daar een bh koopt, kunnen ze die verstellen, en er een voedingsbh van maken. Er zullen ongetwijfeld in de rest van het land ook zaken zijn waar dit mogelijk is! Ik ben iig erg goed geslaagd, draag nu gewoon bh's van de merken die ik normaal al graag draag, en die zijn gewoon omgebouwd!
Ik ben fan van mammae plus! Heb er twee en die heb ik hele voedingsperiode (10 maanden) gedragen, met veel comfort en mooie pasvorm. En voelde me er zelfs nog vrouwelijk in
Oh ja, dat is zo lastig. Hier van 75D naar 75F gegaan. En volgens mij zijn ze alweer bezig met een groeispurt. Ik durf dus nog geen voedingsbh te kopen. Wanneer hebben jullie ze uiteindelijk gekocht? Voor of na de bevalling?
Kijk eens naar merken als freya of fantasy, geloof dat die ook model voeding hebben, maar goede steun. En ga naar een speciaalzaak waar ze ook controleren hoe ie zit. Mocht het in de buurt zijn, naron in Breda is grote aanrader!!
Zo wat een reacties al zo snel. Dank jullie wel! Normaal ga ik altijd al naar een lingeriespeciaalzaak. Ik vind het namelijk belangrijk om een stevige bh in de goede maat te hebben. Helaas hebben ze hier alleen de Anita voedingsbeha en daar ben ik dus niet tevreden over. Helaas woon ik niet in de buurt van Breda of Utrecht. Online kopen vind ik lastig. Wil toch wel graag kunnen passen en advies krijgen. De tip om een gewone bh om te laten bouwen tot voedingsbh is ook een goede. ik ga eens op zoek of ik dat hier in de buurt ook kan vinden. Zal ook eens kijken naar de hotmilk, Freya, Fantasy en mammae plus bh's. Iemand nog tips voor speciaalzaken in de omgeving Eindhoven / Lommel? @ Mimully, aangezien ik nu toch echt een nieuwe bh nodig heb, koop ik liever nu een voedingsbh. Misschien een wat ruimere. Heb ik aan het begin van de zwangerschap ook gedaan. Helaas groeien die van mij nog steeds. Lijkt erop dat ze 4 cupmaten zijn gegroeid. Is toch behoorlijk, had niet van mij gehoeven.
@Leetje 85: Hier heb ik een Freya en een Fantasy laten ombouwen, hihi! Zijn echt mijn favoriete merken! @Mimully: ben nu bijna 33 wk zwanger, en heb mijn bh's een paar weken geleden gehaald. Eén ervan wel een beetje op de groei, daar kan nog een maatje extra in, zeg maar.
@saar82 ik zweer bij freya, zit geweldig! @ calimerootje ik woon er ook niet in de buurt, maar voor goede bh's rij ik vanuit lelystad naar Breda... Andere winkels hier in de buurt gewoon niet tevreden en te vaak slechte aankopen daardoor. Hier weet ik dat ik goed geholpen wordt en met wat goeds thuis kom. Ik hoop dat je slaagt!
1. Mammae Plus 2. Amoralia Full bust second skin 3. Hotmilk Eclipse (Van duur naar goedkoper, en ook wel van degelijk, comfortabel en discreet naar iets minder...)
Ik heb ze pas paar weken na de bevalling gekocht, toen de ergste stuwing voorbij was en ik zeker wist langer te voeden. Want ze zijn dus wel 90 euro . Als je er nu een nodig hebt, zou ik zeker kopen, niks zo vervelend als met krappe bh rondlopen. Maar dan misschien geen superdure en inderdaad beetje op de groei qua cupmaat. Realiseer je wel dat je omvang enorm gaat afnemen. Als ik nu bh's aantrek van tijdens de zwangerschap dan verzuip ik qua omvang
Dank jullie wel weer. Wat ik zo kan vinden is dat de mammae plus 'maar' tot cup H gaat. Dus dat gaat m niet worden. Op de webshop van de winkel in Breda staat alleen 2 bh's van Anita in mijn maat. Ik heb ze een mail gestuurd of ze in de winkel wel meer keus hebben. Anders ga ik daar toch heen. En ja lastig om een goede bh te kopen voor nu en na de bevalling. Bij mijn eerste zwangerschap waren mijn borsten ook wel gegroeid, maar niet zo erg als nu. En minder verspreid. Mijn dochter heb ik 13 maanden gevoed. Ik hoop dat het nu ook zo goed gaat. Dus wat dat betreft is een voedingsbeha niet overbodig. En een goedkopere klinkt leuk, maar dat ziet er bij mij echt niet uit.