De 19 weken sprong.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door one of kind, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

Ons mannetje is morgen 20 weken maar zit volgens mij sinds een paar dagen in zijn 19 weken sprong ( hij is bijna 4 weken te vroeg geboren)
    Hij wil niet slapen, overdag is het echt een ramp terwijl hij het echt nodig heeft want hij wrijft maar in zijn oogjes en gapen.
    Af en toe als ik hem tegen mij aanleg dan slaapt hij na een heel gevecht ( lees stampen met zijn beentjes, huilen)
    Gisteravond ben ik 20 minuten met hem bezig geweest eer dat hij stil was:(
    Normaal kon ik hem wakker in zijn bedje leggen maar dat lukt nu echt niet meer.
    Als hij 15 minuten in zijn bedje ligt word hij weer huilen/ krijsend wakker en of ik hem ook fftjes laten huilen ( 10 minuten) wat ik niet graag doe maar oke.
    Het haalt ook niks uit hij blijft gewoon verder huilen.
    Hij drinkt wel goed en heeft zelfs heel vaak honger ( konden we een aantal weken niet voorstellen met zijn reflux)
    Maar iets doen in huis moet weer met tussenpauzes.:p

Hij kan ook maar slecht zichzelf bezighouden momenteel 5 minuten bij zijn babygym begint hij te huilen.

Zijn er meer meiden momenteel met deze "leuke" sprong?

Liefs OW

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Fijn joh! die sprongen :(

Volgens mij zijn wij er gemakkelijk doorheen gerold *klopt af aan de tafel*
    Het enige wat ik de laatste tijd heb gemerkt was dat hij slechter dronk. Maar dat is nu weer he-le-maal over!
    Wel slaapt hij gruwelijk slecht in de middag maar dat is al een hele poos. Uit bed is hij wel tevreden dan.

Ik kan nu dus gelukkig niet meepraten.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou hij is kapotmoe overdag omdat hij niet wil slapen.
    En was daarnet zelfs aan het schreeuwen van boosheid( schok!)
    Dan heb je zoiets oh jeeee:(
    En hoe moet ik hierop reageren?

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Poeh meis... geen ervaring mee.
    Ik heb het wel eens gehad na de 4 maanden prikjes. Lag gewoon stampvoetend in de box! Ik heb hem toen een zetpil gegeven en ben zelf even buiten gaan staan. Maar ook alleen omdat hij last had van zijn prikjes! Ik geef natuurlijk niet zomaar een zetpil. Na een 15 minuten werd het langzaam aan minder.

En hij heeft ook geen honger? Onze Lars kan op het moment wel heel erg brullen als hij 2 flessen wat heeft gerest. Dan heeft hij een uur na die betreffende 2e fles honger. Wat wij natuurlijk helemaal niet doorhadden in eerste instantie want we hadden hem net in bed gelegd (18.00 uur) Na die fles heeft hij als een roosje geslapen
    Dat resten is voor Lars echt iets dat hij tijdens een sprong doet namelijk.

5. misa

misa Niet meer actief

Ja lastig.. Ik denk dat je hem dan lekker bij je moet nemen en maar aan toe moet geven. Ook al werkt dat ook niet, dan maar boos bij jou dan alleen (makkelijk gezegd he...) :)

Hier denk ik de sprong van 6 maand..

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij is daarnet kapot in slaap gevallen.
    Echt zielig om te zien.
    Las in ons januari topic dat er meerdere kindjes last van hebben gelukkig ;)
    Hij is overigens erg hongerig de laatste tijd:D

7. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Volgens mij heb ik er hier ook last van. Sinds 2 a 3 weken wordt hij 2 tot 3 keer wakker snachts om te eten. Maar nu ik jou berichtje lees krijg ik het idee dat het mischien met '19 weken sprong' te maken heeft. Inderdaad ook een tijdje last gehad met savonds inslapen maar dat gaat nu gelukkig weer redelijk goed.
    Hoop dat je snel weer een beetje rust kunt vinden! :)

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat herkenbaar! Hier is het momenteel brullen als we meneer in bed leggen. En dan echt gelijk totaal overstuur. Terwijl we hem normaal gesproken ook wakker in bed konden leggen.
    Hier tegenwoordig dan toch maar weer even zn bed uit. Gister hielp een badje, daarna was hij wél zo vertrokken. En anders nog maar mee naar beneden. In de box is hij namelijk wel erg zoet (gelukkig).

Sterkte ermee OW! Hoop dat de sprong snel genomen is

Deel Deze Pagina