Mijn zoontje is vandaag 3 weken en 2 dagen oud (geboren 10-2), maar mijn banner geeft aan dat hij 3 weken en 5 dagen oud is? Ik heb al via babytickers een nieuwe gemaakt, want ik dacht dat ik een foutje met de datum had gemaakt of zo, maar hij blijft de verkeerde leeftijd aangeven. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?
Hier ook. Heeft te maken met de maand februari. Mijn jongste is geboren op 28 februari. Die dag stond er ook netjes dat hij 1 jaar was geworden. 1 maart was hij plotseling al 1 jaar en 3 dagen ofzo. Net zoals dat hij nu 1 jaar, 1 week en 1 dag is, maar eigenlijk 1 jaar en 5 dagen is.
Geen idee, het zal een foutje van hun kunnen zijn. Onze banner geeft wel 3 weken en 2 dagen aan . Beheer
Het ligt niet aan de maand februari. In ieder geval niet alleen maar. Onze jongste is van november en daar klopte het ook al niet helemaal bij. Volgens mij verspringt de datum sowieso ergens achterin de middag in plaats van midden in de nacht. Ik weet het niet meer, ik weet alleen nog dat hij niet precies klopte. En nu waarschijnlijk ook niet, maar ben te lui om het na te rekenen.
Nee, bij mijn oudste krijg ik dat ook niet zo snel even teruggerekend, dus waarschijnlijk was het al langer zo. Irritant.
Misschien een ideetje om een extra banner type aan jullie opties toe te voegen. Of maken jullie van standaard scripts gebruik?
Ik heb het nu wel even nagerekend en het klopt bij beide kinderen niet. Het scheelt bij beide drie dagen. Nou ja, het geeft in ieder geval aan hoe oud ze ongeveer zijn.
Ja hier ook 3 dagen verkeerd, heb al op de site van babytickers.net gekeken, maar er is ook nergens een mail waar je even melding kan maken dat hun banners niet kloppen...
Op 28 februari klopte de banner bij mij precies. Oudste 3 jaar en 2 weken. Jongste 1 jaar. Op 1 maart klopt hij niet. Dus hebben de makers van de banners geen rekening gehouden met het feit dat de maand februari minder dagen heeft dan januari of maart etc. Dus elk kindje geboren voor 28 februari dit jaar is ineens een paar dagen ouder. Zo bedoelde ik het met 'het ligt waarschijnlijk aan de maand februari'. Nu is mijn jongste 1 jaar en 2 weken, volgens de banner. In het echt is hij 1 jaar, 1 week en 4 dagen. Dus de makers hebben ingegeven dat februari 31 dagen heeft, verwacht ik.