Lady's, ik heb al een banner die aangeeft hoe oud mijn zoontje is. Nu wilde ik er nog een banner bijzetten van mijn zwangerschap alleen gaf die aan maar 1 te kunnen zetten. Toch wil ik ook de zwangerschap bijhouden, hoe kan ik ze beiden zetten? Kan iemand mij helpen aub die dit weet ? Je mag me pben! of t hier neerzetten...Wil ze zooo graag beide!
jammer he... Maar maak een zwschapsbanner aan en dan schrijf je bovenin een tekst met de geboortedatum van je zoontje...
Zeker jammer! Wist niet dat hier al een topic over was geweest ooit, zal natuurlijk vast wel zoals vele dingen die 1000x worden gevraagd. ja kan dat idd wel doen, maar kan dan zijn maanden dagen etc niet meer in de gaten houden wat ik ook erggg leuk vind hihihi. Ach zal af en toe ff doen alsof ik banner aanmaak en zo zie ik ook staan nog hoeveel dagen er te gaan zijn hihi
ja maakt toch ook niks uit..ik vraag ook wel eens dingen die blijkbaar al eens gevraagd waren... Nee is ook jammer....ik vondt dat ook jammer toen ik nog zwanger was...er zijn wel forums waar het wel mag...
Je kan wel beide kids in je banner verwerken (zoals die van mij). De fora waar het nog mag zijn er zeker niet overzichtelijker door (onderschriften nemen meer plek in dan het bericht opzich )
als je mini tickers naast elkaar zet zou ik minder ruimte nodig hebben dan al die onzinnige teksten die onder sommige hun banners staan. Kijk naar Elmo een mega grote handtekening, terwijl mijn 2 mini tickers naast elkaar minder ruimte zouden innemen. Ik ben het wel eens dat grote banners zoals van deze site too much zouden zijn.
ja het formaat van lilypie kan je volgens mij net 3 naast elkaar kwijt hier, als je dan meer als 3 kids krijgt heb je gewoon pech (geintje hihi)
Ja ik kreeg gelijk een bericht: deze vraag is al zo vaak gestel hahaha ... Ik blijf wel gewoon op dit forum al mag t op een andere wel
@ elmo: ik wil dus echt van beide kunnen volgen hoeveel nog voor de uitgerekende datum en volgden leeftijd van em zoontje in jaren maanden en dagen ... Zoals jij zou ik alleen de namen met datas hebben staan...dat is niet wat ik wilde . Echt jammer dat t niet kan beide volgen
ik weet niet precies hoe, maar volgens mij kan je een banner ook op je bureaublad laten lopen. Dan kan je ze wel allebei volgen. Er is hier vast wel iemand die dat kan uitleggen hoop ik
Je kan ze wel op je bureaublad zetten, of op Hyves bijvoorbeeld (het gaat erom dat jij ze kan volgen toch?)
Ik wist niet dat dit kon op je bureaublad, geen idee ook hoe dit moet?! Wel een goed idee , t gaat er idd om dat ik t zelf kan volgen... Heb geen hyves.
Gewoon met je rechter muisknop op de banner en dan op bureaublad zetten. Kan ook met die voor op bijv. Hyves volgens mij.