Sugesstie

Discussie in 'Over deze site' gestart door Sjaaak, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Hallo ik ben hier nog niet zo lang ( kijk wel al een tijd rond )
    en twee dingen vallen mij op

    1 is dat er 100 000 topics en vragen over het Pendelen
    en ik snap dat best want in de zoekfunktie op het woord pendelen vind je ook 100 000 hits met bijna alleen maar mensen met de zelfde vragen met als enige antwoord dit topic word gesloten en gebruik de zoekfunktie...

    als er zoveel behoefte op dit forum is aan het spirituele en met name Pendelen warom maakt men hier dan niet een heel forumonderdeel voor aan zodat je in dat onderdeel gelijk kan vinden wat je zoekt en er over kan discuseren...

    je zult vanzelf zien of hier genoeg animo voor is en of het druk bezocht zal gaan worden zoniet kan je het altijd weer sluiten zowel ben je wellicht van het probleem af dat je zoveel topics moet sluiten omdat dezelfde vraag erg vaak gesteld word

    ten 2e

    ik ben meerdere malen in een topic geweest met wel meer dan 100 pagina's of iets dergelijks en als je nou precies iets wilt weten wat in het midden staat dan moet je elke pagina aanklikken omdat nergens een dropdown menu is
    terwijl een dropdown menu op zon forum krijgen erg makkelijk is gewoon een kwestie van een paar regels in je scriptje plakken geen 5 minuten werk en het is zoveel gebruikersvriendleijker.

    ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoi

    even reageren.

    Het pendelen hadden we een groot topic voor gehad.
    Op een gegeven moment viel het zo in dat er niet tot nauwelijks meer in gepost werd.

    Zodoende hadden we het gesloten en wilden we er ook geen nieuwe topics meer voor terug.

    Die komen er dan ook niet meer.

    Die andere zal aan Lotte voorgelegd worden.
    Is nog helemaal zo'n slecht idee niet.
     
  3. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ok nou mooi maar nog over dat pendelen dit is volgens mij een redelijk druk bezocht forum waar steeds nieuwe mensen bij komen die dus die oude topics niet mee hebben gekregen

    en zoals je ziet worden er nog redelijk veel dezelfde vragen over gesteld waar allemaal het zelfde op gereageerd word slotje gebruik de zoekfunktie maar...

    je kan moeilijk gaan stellen dat omdat er ooit geen animo meer voor was dat niemand het er nu meer over mag hebben ntuurlijk als mensen daar behoefte aan hebben....

    mischien kan je dan ergens in een sticky of een mededeling zetten waar het goed duidelijk is wat het inhoud en wie je daarvoor moet hebben en dan gewoon dat niemand kan reageren maar dat ze wel het antwoord hebben wat ze zoeken
     

Deel Deze Pagina