Ik vraag me eigenlijk af wie bij jullie thuis jullie kind (jes) naar de opvang/speelzaal of basisschool brengt smorgens? En wie van jullie staat als eerste op en wast/kleed/voed de kids dan?
Dat ben ik Ik vind het leuk om mn kleine jongen 's ochtends nog even te zien, en aan te kleden en eten te geven. Daarnaast moet mn man zo vroeg weg, dan is het KDV nog niet eens open, dus ik heb sowieso geen keus wat wegbrengen betreft Ophalen doen we altijd samen Vinden we gezellig
Ik doe alles met de kleine, vriend werkt van vroeg in de ochtend tot 9 uur in de avond als hij weg gaat licht de kleine in bed en als hij thuis komt licht hij ook in bed. *edit: zie dat het over opvang en school gaat sorry
Ik ga eruit om hem aan te kleden, ontbijtje en maak zijn tasje klaar. Zijn vader brengt hem naar de psz. Ik blijf dan bij de jongste en wij, jongste en ik dus , halen hem samen op. Denk dat we dat ook zo maar gaan doen als hij naar school gaat
Mijn man doet het vier dagen in de week. Ik een dag. Op mijn werkdagen begin ik om 07.30 uur, dus dan ben ik de deur al uit.
hier precies hetzelfde, vind ik soms wel jammer want hij mist heel veel van onze kleintje. in het weekend is hij dan wel heel leuk met hem vind jij het soms niet lastig?
Ik sta als eerste op en ga douchen en kleed haar daarna aan en geef haar eten en breng en haal haar op van het kvd, maar dit komt omdat het kvd direct naast mijn werk is.
Ja ik vind het inderdaad heel jammer en lastig, vind het ook jammer dat ons zoontje nu dus ook helemaal aan mij vastklamt. Ik het weekend moet hij soms gewoon wennen dat papa er weer is. Soms vind ik het ook zwaar hoor. Alles zelf doen en zwanger zijn, dus de misselijkheid en de vermoeidheid die daarbij hangt. vind jij het soms zwaar?
Wij staan samen op, vaak geeft mijn man Eef brood en kleed ik haar aan. Ik breng haar normaal 's morgens weg en haar vader haalt haar op.
Mijn vriend vertrekt in de ochtend een uur eerder dan ik, dus het ochtend programma inclusief brengen doe ik. In de middag ben ik eerder thuis dus ik haal noa ook weer op
Mijn man doet bijna altijd het hele ochtendritueel (wassen, ontbijt). Ik breng 'm altijd naar het kdv, en haal hem ook bijna altijd op. Mijn man doet dat soms. Ik vind het goed zo... ik ben 's ochtends al amper in staat om mezelf in de kleren te hijsen, laat staan zoonlief. En mijn man vindt het weer vervelend om hem naar het kdv te brengen, en daar heb ik geen problemen mee. Dus prima verdeling.
Mijn vriend brengt liam altijd weg Ik werk alleen maandags en vrijdags en begin al om kwart voor zeven. We halen hem samen weer op bij opa en oma en eten daar dan ook.
Ik sta iets eerder op (op werkdagen) en doe onze dochter wassen, aankleden en zet haar met een boterham aan tafel, dan zelf douchen en aankleden. Mijn man laat de hond uit en dan keuvelen we nog wat aan tafel en gaan we tegelijk de deur uit, man naar de zaak en ik eerst naar kdv.
Mijn man werkt van 4-5 uur sochtends af dus ik doe alles alleen, ophalen ook, alles op heel de dag en vaak de avonden ook, ik noem mezelf in de drukke maanden (op werk) parttime single hihi) maar zo kunnen we onze kids de zorg geven die ze nodig hebben..
Als ik een keer ´smorgens moet werken doet mijn man alles en brengt ze ook weg... En als mijn zusje van 20 vrij is en oppast komt ze de avond van te voren al en hoeven we geen van 2en s´ morgens Nina te verzorgen alleen een kusje te geven ;-D Ideaal....
Mijn vriend en ik werken in ploegen. Als wij de vroege hebben wek ik hem rond 7u, met slaapzak aan in de maxi-cosi naar mijn papa en stiefmama. Als wij de late hebben brengt mijn vriend hem rond 12u naar daar.
Op de dagen dat ik werk kleed vriendlief Finn aan en brengt hem naar het kdv. Ik haal hem savonds altijd weer op. s'avonds wisselt het en is het een beetje om en om. Als ik vrij ben doe ik sochtends wel altijd, en nu tijdens mn verlof ook.