Brengen en halen

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Mar 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ik vraag me eigenlijk af wie bij jullie thuis jullie kind (jes) naar de opvang/speelzaal of basisschool brengt smorgens? En wie van jullie staat als eerste op en wast/kleed/voed de kids dan?

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mijn man is om 5 uur de deur al uit, dus dat doe ik;)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Dat ben ik:)
    Ik vind het leuk om mn kleine jongen 's ochtends nog even te zien, en aan te kleden en eten te geven. Daarnaast moet mn man zo vroeg weg, dan is het KDV nog niet eens open, dus ik heb sowieso geen keus wat wegbrengen betreft;)
    Ophalen doen we altijd samen :D Vinden we gezellig

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ik op de eerste twee dagen en mijn man de laatste dag.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik doe alles met de kleine, vriend werkt van vroeg in de ochtend tot 9 uur in de avond als hij weg gaat licht de kleine in bed en als hij thuis komt licht hij ook in bed.

*edit: zie dat het over opvang en school gaat sorry:)

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik ga eruit om hem aan te kleden, ontbijtje en maak zijn tasje klaar. Zijn vader brengt hem naar de psz. Ik blijf dan bij de jongste en wij, jongste en ik dus ;), halen hem samen op. Denk dat we dat ook zo maar gaan doen als hij naar school gaat :)

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Mijn man doet het vier dagen in de week. Ik een dag.
    Op mijn werkdagen begin ik om 07.30 uur, dus dan ben ik de deur al uit.

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier precies hetzelfde, vind ik soms wel jammer want hij mist heel veel van onze kleintje. in het weekend is hij dan wel heel leuk met hem;) vind jij het soms niet lastig?

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik sta als eerste op en ga douchen en kleed haar daarna aan en geef haar eten en breng en haal haar op van het kvd, maar dit komt omdat het kvd direct naast mijn werk is.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik vind het inderdaad heel jammer en lastig, vind het ook jammer dat ons zoontje nu dus ook helemaal aan mij vastklamt.
    Ik het weekend moet hij soms gewoon wennen dat papa er weer is.:(
    Soms vind ik het ook zwaar hoor. Alles zelf doen en zwanger zijn, dus de misselijkheid en de vermoeidheid die daarbij hangt.

vind jij het soms zwaar?

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij staan samen op, vaak geeft mijn man Eef brood en kleed ik haar aan. Ik breng haar normaal 's morgens weg en haar vader haalt haar op.

12. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Mijn vriend vertrekt in de ochtend een uur eerder dan ik, dus het ochtend programma inclusief brengen doe ik. In de middag ben ik eerder thuis dus ik haal noa ook weer op :)

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik werk niet, dus ik doe dat als ze strakjes naar school gaat.

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn man doet bijna altijd het hele ochtendritueel (wassen, ontbijt). Ik breng 'm altijd naar het kdv, en haal hem ook bijna altijd op. Mijn man doet dat soms. Ik vind het goed zo... ik ben 's ochtends al amper in staat om mezelf in de kleren te hijsen, laat staan zoonlief. En mijn man vindt het weer vervelend om hem naar het kdv te brengen, en daar heb ik geen problemen mee. Dus prima verdeling.

15. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mijn vriend brengt liam altijd weg Ik werk alleen maandags en vrijdags en begin al om kwart voor zeven. We halen hem samen weer op bij opa en oma en eten daar dan ook.

16. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik sta iets eerder op (op werkdagen) en doe onze dochter wassen, aankleden en zet haar met een boterham aan tafel, dan zelf douchen en aankleden. Mijn man laat de hond uit en dan keuvelen we nog wat aan tafel en gaan we tegelijk de deur uit, man naar de zaak en ik eerst naar kdv.

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

Mijn man werkt van 4-5 uur sochtends af dus ik doe alles alleen, ophalen ook, alles op heel de dag en vaak de avonden ook, ik noem mezelf in de drukke maanden (op werk) parttime single hihi) maar zo kunnen we onze kids de zorg geven die ze nodig hebben..

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als ik een keer ´smorgens moet werken doet mijn man alles en brengt ze ook weg... En als mijn zusje van 20 vrij is en oppast komt ze de avond van te voren al en hoeven we geen van 2en s´ morgens Nina te verzorgen alleen een kusje te geven ;-D Ideaal....

19. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Mijn vriend en ik werken in ploegen.
    Als wij de vroege hebben wek ik hem rond 7u, met slaapzak aan in de maxi-cosi naar mijn papa en stiefmama.
    Als wij de late hebben brengt mijn vriend hem rond 12u naar daar.

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Op de dagen dat ik werk kleed vriendlief Finn aan en brengt hem naar het kdv.
    Ik haal hem savonds altijd weer op. s'avonds wisselt het en is het een beetje om en om.
    Als ik vrij ben doe ik sochtends wel altijd, en nu tijdens mn verlof ook.

Share This Page