Hi meiden, ff een vraagje. Onze zoon krijgt sinds vorige week een papfles. En heb ik de 3 standen speen van Avent gekocht maar het gaat echt veels te snel. Binnen 3 minuten is de fles leeg een normaal flesje iets van 10 minuten. Hebben jullie advies voor mij? Alvast bedankt. Liefs Inger
Hier ook de 3 standen speen, maar het is echt dik genoeg voor gaatje 3. En dan kun je t natuurlijk nog iets dunner maken voor standje 1 en 2. Om een vrij dikke papfles te maken van 200cc melk gaan er zeker wel 8 eetlepels rijstebloem in. Hoeveel scheppen doe je er nu in?
Hoeveel cc zijn zn flessen? Jaycen heeft flessen van 200cc en daar gaan zeker wel 8 eetlepels in. Zou best kunnen dat het inderdaad te weinig was. Het is een beetje aanmodderen in het begin om het goed te krijgen, wat ik uiteindelijk gedaan heb, is de fles maken, zoals je m altijd maakt, die dan in een schaaltje gegoten en daar de rijstebloem erbij gedaan. Je maakt het dan niet zo dik dat ie het zo als pap van een lepeltje zou kunnen eten, dat is te dik, maar net iets dunner. Hahaha klinkt lekker duidelijk, maar je moet gewoon even kijken hoe het eruit ziet en dat gaat in een schaaltje wat makkelijker.
Fles in een andere stand zetten, anders gewone speen op de fles. Of de pap gewoon met een lepel geven.