avent duo IQ ervaring

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door laika10, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    ik heb een Avent dubbelzijdige kolf IQ. Ben erg tevreden over het kolven, maar...ik heb wel problemen met de kwaliteit ervan. Ik ben nu bezig met mijn tweede kolf nadat de eerste na 6 weken er mee stopte. Philips gebeld, maar daar op de helpdesk weten ze bij wijze van spreken niet eens dat ze kolven verkopen. terug gestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht en netjes een nieuwe gekregen, maar de nieuwe begint nu ook te haperen. De motor doet het wel, maar hij heeft geen vacuum met kolven, en soms maar een klein beetje. Je hoort de motor maar zuigen doet hij niet, dit is echter niet altijd het geval, van de 10 keer kolven doet hij het 2 keer niet. Erg vervelend met volle borsten...

Ik heb al gegoogled, maar kon niets vinden over dit probleem, dus vandaar hier de vraag, heeft iemand ervaring met de avent duo IQ vwb kwaliteit van het apparaat en dus niet de kwaliteit vwb het kolven?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier de enkele elektrische en die van mij hield er ook al vrij snel mee op. Toen een nieuwe opgestuurd gekregen na een telefoontje met Philips en die doet het prima. Na 13 maanden vaak kolven wordt ie wel wat miner.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zit het vetil wel gOed? En zitten er geen vetrestjes op?

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier de enkele van Avent maar totaal geen problemen, herken het dus niet wat hier boven word beschreven. Deze kolf gebruikt bij mijn zoontje en nu ook weer bij mijn dochtertje, no problems.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hier een dubbele, intensief en lang gebruikt (1 kind) maar nooit een probleem mee gehad hoor! Vind het een super ding, wat jammer dat het bij jou zo loopt :(

Ik gebruikte wel een heel goedkoop kolfsetje van Ardo erbij, is veel lichter en kun je dus gewoon handsfree mee kolven door ze achter je bh/shirt te schuiven. Daar wel eens minder vacuum mee gehad, maar toen moest het ventieltje vervangen.

Ik zou m gewoon direct weer omruilen, denk dat je dikke pech hebt gehad?! Is een hartstikke duur ding tenslotte! Succes!

O ja, mocht je ermee in de auot willen kolven ;), je kunt bij een electronica-onderdelenzaakje zo een autosnoer erbij laten maken. Alleen niet aan Philips vertellen, dan zeggen ze dat je je garantie kwijt bent! Rare lui, moet gewoon kunnen, heb het zelf ook veel en vaak gedaan.

Deel Deze Pagina