Mijn zoontje slaapt 's nachts door van 20.00 tot 6.00 en ik sta dan echt op ontploffen. Als ik wakker word ervan dan kolf ik met mijn hand een beetje de druk er vanaf. Mijn electrische kolf (BtoB van Difrax) maakt me te veel herrie voor 's nachts. Welke handkolf zou ik het beste kunnen kopen? Ik heb al zoveel miskopen gedaan dat ik er nu niet weer in wil stinken
Ja, de avent handkolf! Lekker klein en simpel maar wel krachtig. Ik heb ook de medela handkolf gehad en die vond ik niet fijn; hij is te groot en (voor mij) niet krachtig genoeg. (electrisch is medela weer wel super!)
Ik heb een avent kolf lekker krachtig en ik heb grote borsten ik was er bang voor ofdat ie wel goed zijn wrk deed maar ik kolfde in 10 min 120 ml met dat ding haha het is effe wennen vind ik met het kolven maar als je tsr er is dan werkt ie echt super
Als het alleen maar om wat spanning wegwerken gaat, waarom dan een kolf kopen? gewoon met de hand is sneller en stiller. als je de melk wilt bewaren, doe het dan even boven een schone beslagkom en giet het daarna in een fles.
Nou als ik een handkolf heb dan kan ik wat meer er vanaf kolven en dat in de vriezer stoppen Nu met de hand haal ik echt alleen maar de druk er vanaf. Bedankt voor de reacties! Ik ga er dit weekend eens voor kijken
Medela handkolf! Maar ik zou vooral kijken naar een kolf waarop de rest van je spullen passen. Heeft difrax niet ook een handkolf?
Heb eigenlijk niet zo veel fles spullen in huis. Geef meestal gewoon de borst en een enkele keer de fles als het niet anders gaat. Heb 1 Difrax en 1 Medela fles en de electrische kolf van difrax maar dat werkt voor geen meter. Krijg geen tsr dus moet het er echt uit knijpen