Hoi meiden, Hebben jullie een leuk idee voor een speelkleed voor meisjes, ik bedoel dan ook zo'n babygym. Mag best lekker roze bloemen o.i.d. zijn hoor! Bright Starts heeft wel leuke, misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
Ik heb voor mijn dochter de gymini van Tiny Love. Hij heet Tiny Princess. Erg gaaf, ze vindt hem nu nog steeds geweldig. Tiny Love - Gymini Tiny Princess Hij is wat prijzig maar zijn geld dubbel en dwars waard.
Wij hebben deze gekregen. http://www.brightstarts.com/p-228-petals-friends-activity-gym.aspx Tijdje terug vond ze er nog niets aan, als ze er op lag, begon ze te brullen. Moet nu maar weer eens uitproberen hahah.
die is echt leuk voor een meid. ik heb van het zelfde merk monkey island. ze is er altijd er zoet mee maar als ik die van jou was tegen gekomen had ik echt die gekocht.
Ja hij is erg leuk. Vanaf dat ik hem kocht (met 2 maanden denk ik) tot nu, heeft ze er echt plezier van.
wij hebben dezelfde als Blackeyedgirl....en tess vind m helemaal geweldig! in de box met babygym is t brullen, maar op dit kleed op de grond is t helemaal geweldig!
Jaaa!!! Deze is echt super! Vanaf dat Jara 2 maanden was sleepten we hem overal mee naar toe! We hadden dan geen kind meer aan haar, haha... Ze heeft er maanden lang plezier van gehad! Wij hebben hier ook de muziekmobiel van! Ook echt een aanrader!!
wij hebben ok die van tiny love princes.... alleen nu heeft onze aankomende zoon het wel lekker rose....
Het speelkleed van Lilliputiens vind ik er ook altijd erg mooi uitzien. Maar is wat compacter en er zit wat minder aan dan die van Tiny Love lijkt het. Zelf nog geen ervaring, dus ik lees hier ook ff mee
Wij hebben deze BabyBoet.nl - Bogenspeelkleed van PlayGro - Discovery Gym tweedehands gekocht via marktplaats voor 7,50, nog supermooi, nauwelijks gebruikt. Heeft nu zijn geld al opgebracht, ze vindt het superleuk.