Ik word gillend gek als ik al die pakken zie, merken..ik weet er echt geen bal vanaf! welk merk kies ik nou? In principe stap ik gelijk over van bv naar opvolgmelk... ikzelf ben wel allergisch aangelegd, tot nu toe reageert zoontje nog nergens op (hond, stof, wasmiddel, creme etc) waarom heb jij voor een bepaald merk gekozen?
Wij geven nu Nutrilon hypoallergeen.. Waarom het merk geen idee, H.A. omdat dat dat ons werd aangerade na de borstvoeding. Of we de opvolgmelk ook H.A. gaan geven, nog niet over nagedacht..Moet me er nog in verdiepen..
hier hadden we friso hypo allergeen, waarom? de kraamhulp had deze bij zich voor eventuel bijvoeding tijdens het borstvoeden ( had een klein meisje ) opvolgmelk heb ik toen ook van friso genomen maar wel standaard inplaats van hypo want de hypo werd ons aangeraden toen we de overstap maakte van BV naar FV maar vervolgens heeft ze dus 3 mnd op de HA gezeten en toen over met 6 mnd op standaard..
Wij hadden eerst Nutrilon HA voor de eerste 6 maanden. Ik heb geen enkele allergie maar manlief en die familie zit er vol mee. Maar na 6 maanden, toen het tijd was voor opvolgmelk, heb ik besloten om gewoon Nutrilon te gaan geven. Dat heb ik 2 bussen gedaan toen er iemand vertelde dat het Kruitvatmerk precies hetzelfde is.... behalve dan de prijs. Toen heb ik besloten om het Kruitvat merk te geven en dat gaat super.
bedankt! dus je koos gewoon een merk..willekeurig... nutrilon, nestle, friso het maakt allemaal niet uit??
Wat het meest voorhanden is en wat ik kan betalen (Nutrilon). Zou ik een andere portemonnaie hebben dan zou ik waarschijnlijk wat kritischer op de prijs zijn want alle flesvoeding lijkt verder sterk op elkaar.
ja enige wat ik idd veel hoor en voorbij zie komen is Nutrilon...dus dnek ook dat ik daarvoor ga, tenzij cb me anders aanraad mss...
Ayla krijgt vanaf het begin al Kruidvat voeding en doet het daar heel goed op. Ik heb overigens voor Kruidvat gekozen, omdat ik daar in mijn omgeving goede verhalen over hoorde en omdat het voordeliger is dan Nutrilon.
Dat je dat veel voorbij hoort komen is vooral omdat ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel reclame maken! Ze zijn echt niet beter dan andere merken (Kruidvat bijvoorbeeld is zo identiek er aan dat er rechtzaken over geweest zijn). In elk geval: eerst maar eens beginnen met hypo-allergeen en niet op hetzelfde moment ook met de introductie van bijvoeding beginnen. Je kind heeft jouw atopische aanleg geërfd en teveel veranderingen tegelijk kunnen wel eens een beetje teveel van het goede zijn.
ja precies hoelang zou ik daar de tijd voor moeten nemen dan...dus als ie volledig over is op opvolgmelk...wanneer eerst stuk courgette ?