Deze twee wagens spreken me het meest aan nu...zit alleen erg te twijfelen. Wat de Quinny betreft lees ik veel klachten over de wieltjes. De Quinny kan je wel weer in 1x uitklappen, de Maxi Cosi Mura niet.... Wikken-wegen...wie deelt haar ervaring met mij? Of heeft ook onderzoek gedaan naar deze twee wagens? Alvast bedankt!
Wij hebben naar de quinny sx gekeken, naar de mura 3 en bugaboo. Wij hebben de mura 3 gekocht. Die heeft een prettige hoogte en voelt stevig aan. Wij zijn er super blij mee. Succes met je keuze.
Hoi,wij hebben gekozen voor de quinny buzz 4! We zijn er erg blij mee,maar moeten hem nog wel in de praktijk gaan uit proberen uiteraard!Verder schijnen de klachten met de voorwielen veel voor te komen bij de buzz 3 en hebben ze dit inmiddels verbeterd op de buzz 4!succes ermee
Bedankt alvast voor jullie reacties! Veel plezier met de wagens! Ik vind beide er echt geweldig uitzien, lekker sportief!!
Ze hebben allebei wel voor en nadelen. Qua kwaliteit zou ik gaan voor een Mura. Minder klachten van. Quinny is ook een leuke wagen, maar daar zien we veel klachten van. Komen overigens wel van de zelfde fabriek. Wat ik een beetje een nadeel vind van de quinny is dat wanneer de kindjes wat ouder en zwaarder worden de achterwielen een beetje door gaan zakken. Veel voorkomend probleem zijn ook de voorwielen, ook bij de nieuwe modellen dat ze blokkeren. Heel vaak is dat een kwestie van slecht onderhoud. De quinny vraagt een goed onderhoud. Zoals regelmatig alle bewegende delen in te sprayen met siliconespray op waterbasis. Alles blijft dan wat soepeler lopen. V aak zijn dit van die dingen die vergeten worden. Quinny heeft tegenwoordig ook winter/terrein banden (Luchtbandjes voor de voorwielen) En ik oet zeggen dat loopt al een stuk fijner.