avent flessen wel of niet ?

Discussie in 'Voeding' gestart door nancy1981, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

gebruiken jullie de brede van difrax? ik moet eerlijk zeggen dat die mij ook beter bevalt dan avent, inderdaad dat lipje gaat er beter om heen, en er komt ook minder valse lucht bij de mondhoekjes mee, hij boert ook veel minder op dan bij avent...

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik gebruik de standaard van Difrax, niet de brede. Maar hier ook niet al te veel boeren en heel weinig geknoei tijdens het drinken.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Pendrag, bedankt voor je tip. Toevallig kwam ik vanmorgen zelf ook op dat idee en heb ik bij de Etos een M gehaald. Nu gaat het vele malen beter en drinkt ze de fles helemaal leeg, zonder lekken.

Ik gebruik de S fles van difrax, de standaard (smalle opening). Het enige wat ik daaraan vervelend vind, is dat je het poeder er een beetje omslachtig in moet mikken, omdat de opening zo klein is 8) Maar verder een prima fles, hoewel ik dus altijd zweerde bij Avent...

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, dat is wel eens lastig. Je kunt ook het poeder via de onderkant doen als je dat makkelijker vind. Die opening is veel groter.

5. sim

sim Niet meer actief

doen jullie het water ook gewoon opwarmen in de fles zelf (dat kan toch gewoon met dat ventieltje onderin?)

ik gooi trouwens de peoder in een beker en daarna het warme water erop, dan doorroeren met een vork en dan weer terug in de fles..

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, water in de fles. Fles zonder dop/speen in de magnetron. De Comfort maak ik zoals jij omschrijft. Ik doe 70 ml water in de fles, aan de kook brengen, Comfort erbij, water aanvullen tot 200 ml en dan Normaal erbij. Jarissa doet het hier het beste op. Met alleen Comfort krijgt ze snel weer honger, met alleen Normaal spuugt ze teveel.

7. sim

sim Niet meer actief

ik gebruik nu de friso standaard (hij doet het toch het beste op de friso wat krampjes en spugen betreft, ik was heel even over op nutrilon, maar daar had ik veel spijt van vandaar weer de friso) en omdat hij met comfort geen 4 uur ertussen kreeg ben ik op de normaal gegaan, maar dan met johannes broodpitmeel, dat kun je gewoon aan de klare voeding toevoegen, hoef je het niet meer te koken en het spugen is nog minder hier dan bij de comfort :)

Deel Deze Pagina