Hypo allergeen ook nr 2?

Discussie in 'Voeding' gestart door slingding, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Wie van jullie is er van (preventief) hypoallergeen nr.1 ook overgestapt bij 6 maanden naar 2?
    Of is er iemand na p.h.a. nr naar standaard nr. 2 gegaan.
    Bij 6 maanden begint kailynn met bij voeding dus dan lijkt mij dat het hypo allergeen niet meer nodig is of heb ik het mis?
    wie helpt mij?

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je het preventief geeft mag je in 1 x overstappen naar gewoon vanaf 6 maanden. Zo moesten wij dat ook doen van het cb.
    H.A. 2 is voor als je kindje niet tegen de gewone voeding kan.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja idd, alleen als er al allergieen zijn bij de kleine, dan bij HA voeding blijven!

4. Esmeesmama

Esmeesmama Actief lid

29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Ik ben van preventief hypo-allergeen 1 overgestapt naar preventief hypo-allergeen 2.

Is waarschijnlijk niet echt nodig, maar ze "doet" het er zo goed op, dus ik durf eigenlijk niet over te stappen op normaal...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb vanavond de friso info lijn gebeld en de vraag en nog een andere vraag voor gehouden.
    Je kan overstappen op standaard want je gaat bij 6 maanden ook bij voeden dus heeft het preventieve niet echt zin mee zei die mevr.
    Standaard is ook iets zwaarder en dikker dus ze kunnen het er iets langer op volhouden en doen wat langzamer over de fles (Kailynn is in 10 minuten 220 ml op)
    Dus ik stap volgende maand over naar standaard want waarom zou ik meer geld uitgeven als het niet meer hoeft. scheeld de helft. (1ding als het beter was zou ze het krijgen hoor!)
    Ik voreg ook aan die mevr waarom nr. 2 dan bestaat en toen zei ze dat ouders het soms prettig vinden om het te blijven gebruiken maar ze zei doordat je gaat bijvoeden kan je een allergie niet meer tegenhouden met preventief h.a. voeding.

Deel Deze Pagina