We weten niet wat het wordt, maar als het een meisje zou worden heb je van die schattige piepkleine meisjesjurkjes maat 50 zag ik net in de winkel.. Ik koop het nog niet, maar stel (heerlijk fantaseren), is zo'n jurkje dan wel handig of kun je in het begin beter een pakje aan 1 stuk aan doen?
Wij hadden wel voornamelijk broekjes met shirtjes, maar ook een aantal jurkjes en dat kan heel goed! Ik vond rokjes wel iets minder makkelijk, omdat ze steeds omhoog "kruipen". Ik gebruikte ook veel van die boxpakjes, waar ook voetjes in zitten. Maar dan moet je wel kijken hoe de drukkers zitten, want bij sommigen is verschonen echt een drama.. Succes en veel plezier van je zwangerschap!
die kleine van ons heeft 8 weken in maat 44 gelopen. En ze was niet extreem klein ofzo. en in maat 44 had je geen jurkjes enzo... Zou gewoon verschillende dingen pakken/meenemen.
Vroeg ik me ook af Ergens lijkt het me prima kunnen. Truitje trek je netzo aan als een jurkje toch? Alleen het jurkje is wat langer. Misschien dat een legging of maillot wat lastiger is dan een broekje?
Jurkjes (en rokjes) zijn wel heel schattig, maar het schuift zo omhoog dat ze het grootste deel van de tijd in hun blote maillot liggen. Heb dus niet heel veel jurkjes gekocht voor onze kleine meid.
Ik vond jurkjes en rokjes ook niet zo handig tot ze ging staan...kruipt inderdaad zo omhoog en ik vind zo'n maillotluierkont niet zo'n charmant gezicht.
Mijn dochtertje had met 4 weekjes haar eerste jurkje aan en stond zo schattig! een maillot trek je net zo makkelijk aan en uit als een gewone broek. ik heb ook veel leggings onder de jurkjes aangedaan. ik vondt de pakjes met voetje eraan helemaal niet handig voetje verschoof erin als het pakje net te groot was of het voetje zat te strak erin als het broekje eenmaal goed zat. had wel pakjes maar dan zonder voetjes eraan en gewoon sokjes eronder. meestal droeg ze een broekje met een truitje of jurkje met legging. ik had 1 rokje van noppies die super zat en die droeg ze dan wel veel maar andere rokjes weer niet vooral rokjes met strookjes dan liggen ze zo op een dik pak bij de kont.
Hier ook een jurken meisje! Niet de eerste week, maar toen ze een week of 2 was had ze geloof ik al wel een jurkje aan. Maillotjes in die kleine maatjes hebben ze bij de hema. Wel vind ik het merendeel van de Nederlandse jurkjes te kort, je ziet inderdaad enorm snel luierkontje, maar schattig is het wel, zo'n klein jurkje. Ik vond zelf juist boxpakjes en pakjes uit 1 stuk niet handig.
hier ook jurkjes en rokjes in maatje 50. Mooi maillotje eronder of een legging, ik heb dat niet ervaren dat het verschoof. voeg even een fotootje toe . Hier heeft ze maatje 50 aan. (en nu is ze inmiddels alweer 2 jaar)
Tuurlijk kan het, maar een broekje met shirtje is vast veel makkelijker. Maar als je het leuk vind, zou ik vooral kijken naar of de stof heel flexibel is.
het is ook 1 van mijn favo foto's hoor van ons meiske @angiebaby; ook echt cute hoor! ik hou ervan Mijn kraamverzorgster was ook zo'n lekkere tut, die had echt zoiets van; na het ochtend badje mooie kleertjes aan! haha