Avent fopspeen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft nogal zuigbehoefte en we hebben een difrax speen van 0-6 maanden. Maar ze verliest deze ook nog wel vrij vaak. Dus hebben we bibi geprobeerd. Zelfde verhaal. Nu lees ik ook goede dingen over de avent fopspenen. Maar die moet je per 2 kopen. En dat vind ik wel erg zonde en ook wel duur om uit te proberen.

Dus... Is er iemand die er zo eentje ongebruikt heeft liggen uit een pakket ofzo die ik over kan kopen?

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik kan je er geen aanbieden maar kan je wel vertellen dat ik die ook gebruik en dat die ook in de eerste weken niet blijft zitten. Lag bij ons niet aan de soort speen maar aan hem zelf die hem er zelf uit liet vallen (en soms duwen) steeds weer. Heb meerdere spenen geprobeerd maar bij elke hetzelfde verhaal. Nu lukt het hem om vast te houden en gebruik nog wel nog steeds de avent.

3. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Onze kraamverzorgster adviseerde deze, aangezien deze langer zijn.
    De difrax spenen zijn vaak te kort om aan de zuigbehoefte te voldoen.
    (de tepel is ook langer)
    Hier nog steeds avent, duur, maar fijn.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook bij beide kinderen Avent, de enige speen die ze inhouden/inhielden. Duur, maar zeker zijn geld waard. En ik vond het ook altijd fijn dat ze niet zo'n drukke tekst of print hebben. Daar houd ik persoonlijk niet zo van... ;)

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier ook de avent, bibi vind ik zelf echt te lelijk en vindt ze niet fijn en durfal spuugt ze uit. Avent werkt erg goed. Inderdaad duurder, maar voor ons tot nu toe elke cent waard!

6. misa

misa Niet meer actief

Dankje voor de reacties!
    Nou zo duur is het eigenlijk niet eens, maar dat komt gewoon omdat er altijd twee in een verpakking zitten bij avent. Andere spenen zijn net zo duur maar meestal per stuk verpakt.

Ik heb van difrax al die van 0-6 maanden ipv die van -2 tot +2 maanden. Dat scheelt al, maar toch.

Bibi vind ik ook lelijk, en difrax erg leuk trouwens!
    Ik hoop dat er iemand is die 'm heeft anders moet ik er misschien toch maar 2!!! van avent kopen.

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb er geen (ongebruikte) meer voor je liggen, maar hier zijn het veruit de populairste. Vooral Bibi werd hier niet ingehouden. Wat trouwens ook heel goed ging toen mijn jongens nog baby waren zijn die van Dodie Mam, maar volgens mij moet je die tegenwoordig ook per twee kopen. Maar goed, zowel Avent als Dodie Mam zijn echt de investering waard!

Als je Dodie Mam graag wilt proberen, wil ik morgen wel even kijken of dat ik er (natuurlijk ongebruikt) nog 1 heb liggen voor je.

8. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie. Ik heb ook al eens voor die van mam gestaan, maar ook per twee ja. Is helemaal iet erg hoor om dat ervooruit te geven, maar erg zonde als ook die niet beter werken. :) ik hoor graag of je er nog eentje hebt!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zeker Avent! Voor zowel mijn zoontje alsook mijn dochtertje. Naast de BV ging het voor de zuigbehoefte ook prima samen met deze speen.

10. misa

misa Niet meer actief

Klinkt goed dus..!

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier nog n avent speen liggen.Niet gebruikt wel uitgekookt....komt uit t startpakket van avent.Je mag m van mij hebbrn.Ik vind t verschrikkelijk lelijke spenen,haha.Dus als ik er iemand n plezier mee kan dan.Je mag me pb-en

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb hem bij mn oudste ook gebruikt en was erg tevreden.
    Nu ging ik deze week opzoek naar de aventspeen van 0-3 maanden en kan hem nergens meer vinden;) die van 0-6 zijn veels te groot, komen echt tegen het neusje aan.
    Weet iemand of die kleintjes er nog wel zijn?

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    V

Vind sowieso dat ze slecht verkrijgbaar zijn, weinig keus in kleurtjes ed. Ik had hier ook 0-3 maanden, gekocht bij een babyspeciaalzaak

14. misa

misa Niet meer actief

Sweet84, je hebt pb..!!

Die 0-6 maanden zie ik wel veel in winkels trouwens. Maar met alle spullen die in kleurtjes verkrijgbaar zijn, vind ik altijd weinig keuze in. Net als met difrax. :)

15. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb nog even voor je gekeken, maar ik heb geen Avent/Dodie Mam fopspenen van 0-6 mnd meer liggen. Ik heb nog wel een Dodie Mam fopspeen van 6-36 maanden liggen, maar ja daar heb je nu natuurlijk niets aan...

16. misa

misa Niet meer actief

Dankje voor het kijken maar die vanaf 6 maanden za wel te groot zijn..!

17. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit Avent spenen gebruikt en weet ook niet wat ze kosten, maar ik zie ze geregeld bij de Wibra liggen. Daar zullen ze ongetwijfeld een stukje goedkoper zijn.;)

18. misa

misa Niet meer actief

Bij wibra..? Ik zal het eens in de gaten houden. :)

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier ook avent spenen

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Heb er ook nog wel 1 voor je liggen.
    Heb het babypakket van babydump gekregen en daar zat er 1 in. EEn roze! beetje raar in een babypakket vind ik persoonlijk en aangezien wij een knul krijgen gaat deze niet gebruikt worden

Deel Deze Pagina