Avent fopspeen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben ook avent spenen gebruikt voor zowel alyssa als daymian.
    mn kv bij daymian vond dat ik een bibi moest proberen omdat hij geen andere speen in wilde, ik toch eigenwijs de avent blijven geven omdat dat bij alyssa uiteindelijk de goede bleek te zijn, wat bleek, daymian vond die speen ook de beste.

wat hier ook goed werkte was een spuugdoekje door de ring van de speen doen zodat als je kleine hem in heeft hij er niet zo makkelijk uit kan vallen, maar als je kleine het hoofdje draait kan ie er natuurlijk wel uit.

helaas heb ik er geen meer liggen, maar ik zou zeggen probeer het.

liefs doris

2. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    die van avent kun je nu gratis krijgen als je je stikkervel van de etos babyzegels vol heb! misschien leuk om te weten. De aanbiedingen veranderen elk half jaar en deze is in juli ingegaan. Dus je hebt nog een paar maandjes om een kaart vol te krijgen (als je babyartikelen koopt bij etos krijg je er baby zegeltjes bij)

3. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Onze kleine vindt de Avent 10x niks! Een simpele Bibi kan ie geen genoeg van krijgen !

4. danip

danip Niet meer actief

Hier is de bibi tot nu toe de beste, maar ik sta ook regelmatig bij de avent. Ik heb ook de mam geprobeerd maar die hield ze nog minder in dan de difrax. Jammer dat Bibi zulke spuuglelijke spenen maakt. Gelukkig nog wel een simpele roze zonder opdruk weten te vinden, want die met beertjes en i love... vind ik echt te lelijk voor woorden ;)

Daarom ben ik toch wel benieuwd naar die van avent. Die vind ik ook niet direct mooi, maar een stuk beter dan bibi (wie zou dat nou ontwerpen, een ouderwetse duitser?)

5. misa

misa Niet meer actief

Ja bibi vind ik ook eeeeerg lelijk.. ;) Maar ook die geprobeerd, want als mijn kindje het fijn vind, dan zet ik me er wel overheen..! Hihi

Maar ik heb ondertussen een speen. Bedankt sweet!
    Tot nu toe werkt ie net zo goed/slecht als de difrax. Dus maakt nog niet veel uit. Ik ben bijna geneigd de mam (perfect) nog te proberen, maar ook die is per twee te koop. Hmm...

Nou ja, dan het is het maar zo. Ondertussen kan ik wel een winkeltje beginnen met al die spenen..! ;)

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook de avent speen!

7. misa

misa Niet meer actief

Lief..!!

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heb je deze al aan ts gegeven? Zou ik hem anders mogen:) kan ze nergens vinden hier;)

9. misa

misa Niet meer actief

@marijke: hij past wel door de brievenbus, ik heb er nu eentje zo ontvangen. Wel ff een stevige envelop erom en twee postzegels. Mocht je 'm naar iemand willen opsturen.

Deel Deze Pagina