Heeft er iemand ervaring met de digitale flessenwarmer van Avent? Hij ziet er mooi uit maar is wel heeeel duur. Twijfel dus nog een beetje...!
Ik vond hem wel handig. Makkelijk te gebruiken. Wij hadden hem op de babykamer staan voor de nachtvoedingen. Beneden gaat in de magnetron sneller met 2 flessen. Gebruik hem nu ook niet meer. (geen nachtvoedingen meer )
Ik heb hem en hij is geweldig! Lekker snel. Maar later hebben wij voor beneden de econdes genomen, de Avent is voor boven, en die is toch nóg sneller!
Ook wij hebben hem en gebruiken hem boven en zijn er erg over te spreken. De magnetron is sneller, maar ik heb een keizersnede gehad en kon niet ff vlug naar beneden. De flessenwarmer stond boven en kon ik zelf ook de fles klaarmaken.
ik ben er ook erg blij mee lekker handig voor de eerste fles in de ochtend, zo ingesteld, alleen 1 nadeel bij ons is, dat als je hem aanzet de deksel wel eens los klikt, en dat gaat ie uit en dan moet je hem weer instellen, en dan is meestal de fles te heet omdat je niet precies weet hoelang hij al aanstond, maar verder een handig ding. ik gebruik hem niet voor benenden, daar is de magnetron makkelijker en veel sneller.
Wij hebben hem ook en ben ook heel tevreden! Ik geef borstvoeding en aangezien dat niet in de magnetron mag worden opgewarmd hebben wij hem regelmatig gebruikt. Straks kunnen ook de potjes groente (uit de vriezer) er in, lijkt me ook ideaal! Al met al een goede aankoop en wat mij betret het geld wel waard.