dag Dames, Hierbij aangeboden mijn Avent Isis Borstkolfset, bestaande uit - Isis borstkolf me massagekussentje - houder - trechterafdekking - 2 bewaarflessen 125ml - 2 spenen (maar deze zou ik even vervangen, gewoon bij kruidvat ofzo te koop) - 2 afsluitplaatjes (maakt van de fles een voorraadpotje) - reserve onderdelen Het is een fijne complete set, ik heb m maar even gebruikt omdat ik vrij snel op flesvoeding ben overgestapt. Doe maar een redelijk bod, en dan stuur ik m op! Foto's staan in mijn album http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=2882
Dag Dames, de set staat al een tijdje ook op Marktplaats maar schijnbaar geen interesse (ja een bod van 4.- ) Nouja, ik vind t zonde om m weg te gooien, en om m jaren te bewaren lijkt me ook niet bevordelijk... dus als er iemand interesse heeft dan aub een pbtje sturen, als je me dan de kosten voor t versturen vergoed is in ieder geval iemand er nog blij mee.... gr. Sarina PS. Dames moderators van mij mag hier een slotje op, als er interesse is wil ik t graag via een pbtje afhandelen! Thanks