Ik ben aan het kijken voor een kolf apparaat... Hebben jullie tips? Eerst wilde ik een electrische maar ik lees en hoor veel goede berichte over de avent Isis... Is een electrische bijvoorbeeld altijd 'gehoorig'? Of maakt dat geen verschil, ik heb het idee dat als je handmatig kolft je geen geluid hoort...
Medela Swing! Klein, handzaam, electrisch maar werkt ook op batterijen (handig voor op reis) en bovenal..relatief stil!
k heb de Avent handkolf en daar kan ik niet mee kolven De mini-electric van Medela werkt prima maar maakt inderdeed een hoop herrie.. Ach ja, belangrijkste is dat Nikki borstvoeding blijft krijgen
ik heb de avent isis handkolf en er 3 kinderen ieder ruim 1 jaar mee gevoed, Deed het geweldig bij mij
Ik heb me nog helemaal niet verdiept in kolven, maar ik vroeg me af: krijg je niet lamme handen als ie net elektrisch is ? Of hoe werkt zoiets ?
Vandaag een kolfapparaat gekocht! Ben gegaan voor de electrische van Avent... (heeft er maar 1 volgens mij). Hij kan zowel electrisch als handmatig gebruikt worden... Ik ben benieuwd... eerst maar eens bevallen, !