Ik niet. Ik gooi ze gewoon in de container. Vind het duur en volgens mij is er weinig aan de hand als je ze goed dicht maakt en meteen weggooit.
Nee ik gebruik ook niets... Ik heb een luieremmer gekocht en nooit gebruikt en nu gebruik ik m om Iman's vuile was in te gooien haha... Ik gooi de luiers in de vuilnis en 1 x per dag neemt mijn man de vuilniszak mee naar beneden (wonen in appartement)
Je kan bij een poepluier er ook en boterhamzakje omheen doen en dan weggooien; zelfde effect mar een stuk goedkoper!
je kan bij de kruidvat of etaos ook luierzakjes kopen - heel voordelig met een een lekker geurtje. Te koop in stuks van 100 meen ik.
ik ben zelf ook niet van plan een te gebruiken, en zo te lezen zijn er niet veel die zo´n ding in huis hebben. ze worden volgens mij wel al goedkoper.. maar die navul zakken zijn zo mega duur.. ben benieuwd of iemand er ook voordelen bij heeft
Ik heb er een, aangeschaft bij mijn dochtertje. Gebruikt totdat de zakken op waren. Vond hett een onding wat de zakjes betreft. Deze draaide je rond aan de knop, maar dan scheurde de zakjes telkens, waardoor je weer zat te klungelen om het goed te krijgen. Resultaat: allemaal open zakjes, en stinken! zo dat wil je niet weten. Nee ik gooide ze later gewoon in de container. Hier hebben we het voordeel dat je bij het consultatie bureau afvalzakken kan halen voor luiers, en dan kan je ze in een grote container gooien. De gemeente haalt het hier op voor recycelen. ideaal Nee geen nappy wrapper meer voor mij.... sorrie, niet erg positief dus.
Wij hebben hem wel en ik vind dat ding echt superhandig .. En zoals nu zijn de casettes op en doe ik er gewoon een vuilniszak in..niks geen rare luchtjes of wat dan ook..dus je kan het ook goedkoop doen met een vuilniszak in dat ding..maar die cassettes zijn zo vaak in de aanbieding..ik vind het best meevallen qua prijs en ik vind hem super handig.. Maar zo te lezen tot nu toe ben ik de enige haha..
Wij hebben er eentje gekocht op advies van vele vrienden. Niet de Sangenic, want die heeft peperdure navulcverpakkingen, maar inderdaad de Nappy Wrapper (kunnen alle soorten plastic zakken in. Wij kunnen in Deventer onze luiers bij het kinderdagverblijf aanbieden ter recycling en betalen voor het afval afhankelijk van de hoeveelheid. Dus hoemeer luiers in de container, hoe duurder dat is. Dan is het ideaal om de luiers luchtdicht te verpakken met een Nappy Wrapper en twee/drie keer per week de volle zakken mee te nemen naar de creche voor recycling. Groetjes Suusje
ik heb de daiperchamp! echt ideal! nappywrapper vind ik dur door de navullingen. in de champ gan gewone vuilniszakken!
Uhhh foutje van mn eerdere post We hebben de sangenic.. We hadden toen voor de nappy wrapper gekeken..maar kregen deze van mn zusje kado...heb dus geen ervaring met de nappy wrapper.. Wel met de sangenic en die vind ik perfect..zie eerdere post
Wij gaan gewoon voor de afval emmer hoor.... En... vanaf volgende week wonen we in een flat met een stortkoker voor het vuilnis om de hoek, dus dan kan ik ze zo een paar keer per dag in een zakje naar beneden gooien, niks geen gedoe dus...
Wij hebben een tweedehnds diaperchamp op de kop getikt. Geen navulcassettes, maar de recyclezakken van het KDV kunnen erin. Pim
we gooien de luiers meteen buiten weg in de vuilnisbak. Binnekort komt er een nieuwe A-H hier met een luierophaalservice. daar kunnen we onze luiers aanbieden. Dat is echt geweldig aangezien wij verplichte vuilniszakken hebben die 1 euro per stuk kosten!
Ik heb gewoon een luieremmer die ik elke dag leeggooi. Ik heb ook geen sterilisater voor de flesjes maar gewoon ouwerwets in een pannetje koken.
heb zo´n ding van mijn vriendin mogen gebruiken.. Nou 1 keer gedaan en vind het helemaal niks..weet ook niet precies wat voor merk het was hoor, maar als je die smerige poepluiers erin moest doen dan moest je m eerst er in duwen, eer dat dat ding werkte, resultaat je handen onder de shit.. en ik vind die zakken duur en de emmer is zo vol en die plastic zak is dan nog voor de helft leeg Nee vind het helemaal niks dus, gooi ze uit het raam en gooi ze gewoon in de container..