k heb te koop: 1 sterilisator van avent voor in de micro. deze is zowel voor avent, b-free als dr brownflessen. er kunnen 6stuks in. prijs: 15 euro 1 flessenverwarmer van babymoov. zowel in de auto als thuis te gebruiken. warmt perfect en snel op. prijs: 20 euro 1 badzitje. zo heb je je handen vrij om je kleintje te wassen. ideaal prijs: 5 euro 2 bedomrandingen van pericles.. is in de nieuwe collectiekleur grijs/mauveachtig. per stuk 20 euro, koop je ze per twee is het 15 euro het stuk 1 bedverkleiner. als je wilt dat je kleintje zich niet omrolt in de slaap is dit ideaal prijs: 5 euro 1 babybjorn draagzak. vooral zeer goed voor mensen met rugklachten doordat er extra versteviging is op de rug prijs: 50 euro al deze voorwerpen kan je bekijken in mijn album http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... r_id=10937 alles kan ook met de post opgestuurd worden
Die flessenwarmer, die heb ik dus ook. Het is een geweldig ding, alleen, hoe kun je hem dan in de auto gebruiken? Bij die van mij zit niets voor in de auto?
bij ons zit er een adaptor bij die je kan gebruiken in de auto ( door in de aansteker te doen of hetgeen dat voorzien is voor de aansteker)