hoi hoi... ik weet niet of ik deze advertentie mag plaatsen omdat het eigenlijk niks met zwangerschap heeft te maken, maar probeer he gewoon.... wegens omstandigheden komt mijn moeder steeds vaker in het ziekenhuis te liggen en is genoodzaakt haar hondje weg te doen... ze logeerd nu bij ons, maar het word hier een beetje te druk allemaal want ik heb zelf al een grote hond en natuurlijk Danio waar ik de handen vol aan heb dus ben haastig op zoek naar een nieuw baasje voor Shelby. shelby zo heet ze ze is 2 jaar en een super lief hondje. ze kan met kinderen overweg en mocht het allemaal de druk worden voor der dan gaat ze uit haar eigen de bench in... ze krijgt haar voerbakjes en speeltjes mee ook zit er een nieuwe riem bij en de bench met een super kussen erbij... mijn moeder zou graag willen dat shelby in een lief gezinnetje terecht komt waar ze genoeg de aandacht krijgt. het enigste wat ze vraagt is 40,- voor de bench en riem samen omdat die vrij nieuw zijn. nou mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag van jullie.. het klinkt heel cru maar zou het liefst hebben dat ze dit weekend opgehaald zou kunnen worden omdat mijn man het wel erg druk vind zo hier in huis... helaas maar kan niet anders liefs Mandy
shelby is heel lief met kinderen zelf heb ik 3 kinderen waarvan de 2 meiden geregeld kinderen mee naar huis nemen en dat gaat altijd goed... de jongste dochter ( 6 jaar) gaat ook altijd met haar wandelen dat vind ze helemaal geweldig nou foto heb ik inmiddels geplaatst voor iedereen
ik heb zelf een grote herder daar gaat ze super goed mee overweg. mijn zus heeft ook een hond en ook daar speeld ze goed mee. met wandelen blaft ze wel eens na andere honden maar dat is meer grootsdoenerij hihihi... maar als je foei zegt dat is ze ook wel gelijk stil en blaft dus niet door...
Meid als ik de ruimte kon bieden aan de hond, had ik Shelby heel graag een warm thuis willen bieden, maar helaas........ Ik vind het toch een schatje !
het is dat het bij ons al druk zat is anders had ik het ook wel geweten ze is echt super lief het liefst als ze de kans krijgt ligt ze continu bij mijn dochter op schoot...
Wat een schatje zeg! Maar ik zit op 3 hoog (zonder lift) en heb 2 katten.. Vind toch dat zo'n beestje ook een tuin verdiend om in te spelen.
Het lijkt hier wel marktplaats te worden, waar ook honden worden aangeboden. Ja sorry, maar ik kan daar niet zo goed tegen. Nog even en er worden kinderen aangeboden op internetsites!
marie ik kan hier wel op in gaan, maar hou verstandig mijn mond. ik zeg alleen maar dat je na mijn eerste berichtje moet kijken. wat jou mening is ok mag je zelf weten daar ben je vrij in.
NOu ik ben het niet met Marie eens hoor, mag ook gezegd worden. Iemand zoekt gewoon een baasje voor een hond en dan met een opmerking komen dat kinderen ook nog te koop komen, vind ik belachelijk. Maar iedereen heeft een eigen mening,zou anders eeen saaie wereld worden. Maar de rubriek is te koop, wat je ook verkoopt, kleertjes,hond huishoudelijke, te koop is te koop groetjes
En dan erbij is de hond niet te koop! deze word gewoon aangeboden omdat die in zijn eigen thuis niet meer kan blijven en zoeken ze een nieuwe woning voor het hondje, Kunnen ze ook niks aan doen, beter als op straat zetten dat hadden ze bij wijze van ook kunnen doen... De enige kosten die je betaald is gewoon een vergoeding voor de riem en de bench omdat die vrij nieuw zijn, nou en die dingen zijn vrij prijzig dus vrij logisch... Als niemand in hun omgeving of familie het hondje wil overnemen zul je immers een groter bereik aan moeten spreken of men een lief hondje wil, En dat doet men hier omdat hier juist ook de mensen zitten met juist moedergevoelens en daardoor ook dieren een leuk en warm plekkie willen bieden en geven... Vind beetje rare opmerking over kinderen aanbieden, we zijn hier juist bezig om zelf een lief kindje op de wereld te zetten en om ervan te houden of men heeft er intussen eentje, en volgens mij is het aanbieden van kinderen niet zo aan de orde hier in NL... Hoop dat jullie een goed thuis kunnen vinden voor het beestje
ja dames er zitten mensen tussen met een andere kijk en mening hebben op een verkoop topic dat blijf je toch houden... ik kan er wel een hele hijsa van gaan maken en er vel op in gaan, maar daar raak ik de hond van mijn moeder niet mee kwijt. ik heb mijn man gelukkig zo ver dat ze vandaag niet terug hoeft na mijn moeder ( ze is vandaag jarig nl ) dus kan iets wat rustiger zoeken na een goed tehuis voor de hond. dus mochten jullie iemand weten dan hoor ik het graag van jullie hartstikke bedankt alvast liefs Mandy