Ha meiden, Ik heb een stoer 19delig meidenpakket in de aanbieding met daarin: - setje met roze broek en wit vestje met bloemetjes 74 (C&A) - nieuwe zwembroek 80/86 (Hema) - bruin gewerkt tuniekje 74 (Hema) - spijkerbroek 68 maar valt ruim - spijkerbroek met bijpassende spijkerblazer 74 (Frendz) - bruin gebreid rokje 74 (Baby Girl) - roze rib-rok 74 (Benneton) - blauw gestreept shirtje met bloem en roezels 80 (Bakkaboe) - roze gestreept shirt 86 (H&M) - blauw shirtje met vlinder 74 - rood effen shirt 74 (Baby Girl) - heerlijk zacht legergroenig vestje 74 (Esprit) - bruin sweatjasje 74 (Villa Happ) - blauw vestje korte mouw (erg leuk met een romper met lange mouwen eronder) 74 (Hema) - pyjama uit 1 stuk 74 (H&M) - kaki broek 74 (Hema) - Oranje polo 74 (Hema) De kleding is in uitstekende staat, dus geen vlekken, pillen, verkleuringen of beschadigingen. Ook heb ik nog een nieuwe SwaddleMe (alleen een keer gewassen, maar verder niet gebruikt) in originele verpakking met gebruiksaanwijzing. Hij past door de brievenbus. Foto's van het kledingpakket en de SwaddleMe staan in mijn album.