Zo is onze co-sleeper Ikea bedje, matras erin. Matrozenbedje opgemaakt. Klaar! En niet duur. Ow en bedje aan ons bed vastgezet met lijmklemmen vd Gamma
Wat cool! Dus dit bedje hebben ze bij Ikea?? Ik was op de website aan het kijken en zag geen kleine wieg? Alleen ledikantjes. Zeker waard om even te gaan kijken dan!
Op de website is het ledikantje "verkleind"? Dat is best een goed idee, want ik heb bijna geen plek voor een ledikant naast mijn bed en vind het ook niet fijn voor de baby. Op zich het proberen waard voor 35 euro!
Dit ledikantje is wel gewoon de standaardmaat volgens mij hoor. Voor een matrasje van 60x120 cm. Maar als je die ruimte hebt naast je bed is het een goeie oplossing! Bij ons zou het te krap zijn, dus ik heb er een van bed4baby van 100,- ook niet zo duur in vergelijking met sommige andere co-sleepers en je hoeft 't pakket alleen nog maar in elkaar te zetten (wij zijn niet zulke handige klussers, hahaha)
Gewoon van een normaal ledikant 1 zijkant eruit halen. Onderin een dwarsbalkje tussen hoofd en voeteneind en klaar.... Hoef je niet apart een bedje te kopen en er word ook niks beschadigd. Balkje kan bevestigd worden aan dezelfde schroefgaten als waarmee de zijkant vast zit. Ook handig als kleine wat groter is en toe is aan een bedje zonder zijkant. Zijkant eruit, balkje er tussen en je hebt een klein laag bedje waar hij zelf in en uit kan.