Rammelaar Action baby

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door Mave, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochtertje is vast komen te zitten met haar vingertje in een rammelaar van de Action (een ronde, gekleurde bal met spijlen) Op het doosje staat '0+' als leeftijdsaanduiding. Ook zijn de tussenstukjes tussen de spijlen best scherp. Ik heb het al aan de VWA doorgegeven, maar ze liggen nog gewoon bij de Action. Daarom waarschuw ik jullie dus ook maar even!

Groetjes, Mave

2. VeiligheidNL

VeiligheidNL Veiligheidsexpert

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Hoi Mave,

Ik hoop dat je dochtertje er geen last meer van heeft! Goed dat je het hebt gemeld bij de NVWA. En bedankt voor het doorgeven hier. Als je een fotootje van de rammelaar hebt, zou je 'm dan hier willen plaatsen, zodat iedereen kan zien om welke rammelaar het gaat?

Groet, Angela
    VeiligheidNL

3. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb dezelfde ervaring! Ik heb de rammelaar ook maar dacht dat ik gewoon een minder goed exemplaar had. Geen product om mee te spelen. Ik vond de randen wel heel scherp. Heb het dan ook niet aan mijn zoontje gegeven. Doe jezelf en je kind een plezier en gooi de rammelaar in de prullenbak of terug naar de action natuurlijk.

Het is een kleine rammelaar.
    Ook in andere kleuren te verkrijgen.
    Kosten 1 euro.

Bijgevoegde bestanden:

4. VeiligheidNL

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Amsterdam
    #4 VeiligheidNL, 5 jun 2015
    Laatst bewerkt: 9 jun 2015
    Dankjewel voor de foto! Wij hebben het ook nog eens bij de NVWA aangekaart en zij doen momenteel onderzoek naar de rammelaar.

Zodra we de resultaten daarvan horen, posten we het hier.

Groet, Angela
    VeiligheidNL

5. VeiligheidNL

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Amsterdam
    We zouden nog even terugkoppelen wat er uit het onderzoek van de NVWA is gekomen. Bij deze!

"De NVWA heeft bij haar laboratoriumonderzoek geen tekortkomingen vastgesteld aan de rammelaar; daarmee is de klacht niet aantoonbaar. De NVWA onderneemt daarom geen actie tegen het 'verhandelen' van de rammelaar."

Groet, Angela
    VeiligheidNL

6. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Wij hebben hem ook maar ervaren er geen problemen mee, wellicht dan net idd een fout exemplaar voor ts?!

Deel Deze Pagina