Wie durft? Ik heb er vanmorgen 1 gemaakt, 9mnd na m'n bevalling. Met het motto; 9 maand zwanger 9 maand ontzwangeren. Wie volgt?
Wou dat ik zo'n buikje als jij had nu! Mij niet gezien.. Ik vind mezelf nu super onaantrekkelijk en voel me hierdoor vrij onzeker dus misschien iemand anders?
Oef, dat durf ik echt niet! Het is wel weer redelijk plat geworden (ze hebben de hechtingen goed strak aangetrokken, ha ha) maar het blubbert nog wel en ik heb van die lelijke striae... Stoer dat je het durft! Maar misschien durf ik met 9 maanden ook wel...
Zit ook niet op complimenten te wachten, tis meer dat ik benieuwd ben naar andere buiken, als ik ga zitten gaat het buikje ook wel over m'n riem hoor
mijn buik flubbert ook en ik heb ook striae, word hier erg onzeker van. ben nog steeds een paar kilo te zwaar. meer door het stoppen met roken dan van de zwangerschap. en ik rijg het er heel moeilijk weer af. anderen om mij heen, hebben zo weer een oude figuur terug. en geen striae. kan ik dan wel eens jaloers op zijn. ik durf mijn buik echt niet te laten zien
Zoow wat heb jij al een mooie buik en dat 1 maand na je bevalling pfff, ik ben 5 maanden verder en die van mij flubbert nog...hihi. liefs, misspuma
Bij bij is het gelukkig ook geen vet maar vel, maar goed ziet er toch niet leuk uit, en dan die straie pfff bah! liefs, misspuma
Haha, nou die buik flubberde ook voor mijn zwangerschap over mijn riem heen, hoor! Dus echt plat zal ie nu wel nooit meer worden. En ondanks het feit dat ik me sinds m'n 20e zo'n beetje suf heb gesmeerd aan de duurste bodylotions, is mijn buik nu ook een landkaart van striae.
Nou ik lijk eigelijk nog steeds zwanger zoveel vel heb ik over! Ik schaam me echt vreselijk en idd ook erg veel striae. En die striae vind ik nog niet eens zo erg beetje zonnebank of de zon dan trekt het wel beetje weg maar dat vel niet normaal! Als iemand de tip heeft zou ik het graag willen weten