Avent of difrax?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door soura, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die difrax flessen een ramp en hun speentjes om erop te doen snap ik nog steeds niet.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Avent zeker weten heb nog een dag of 3 difrax probeert maar onze zoon kan niet met die fles overweg.
    Heb wel eerst bv gegeven toen overgestapt weet niet of dit verschil maakt voor de keuze fles.

Groetjes paula

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Geeen kraam maar uit ervaring sluit ik mij hier helemaal bij aan

4. zwendel

zwendel Niet meer actief

hier ook een mannetje dat veels te snel dronk. ik kreeg het advies om johannesbroodpitmeel door de melk te doen zodat het wat dikker zou zijn en dus lastiger de fles uit komt en ze er meer moeite voor moeten doen. dit heeft hier super gewerkt!! je hebt ook nutriton, kun je ook gewoon door andere voeding doen, hoef niet perse van nutrilon te zijn. pakje kost geloof ik €4.75 dus misschien het proberen waard....

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mnonc: Ik sluit me aan bij Zwendel. Johannesbroodpitmeel was hier ook het enige wat hielp. We konden geen speen gevonden krijgen die nog langzamer ging. Zodra ze met drie weken overstapte begon ze ook door te slapen. Het enige nadeel van johannesbroodpitmeel is dat het de ontlasting dunner kan maken, maar mijn ervaring is dat het tijdelijk is, tot ze gewend zijn.

Hier trouwens begonnen met dr. Browns, erg tevreden over, en later Difrax, ook tevreden over.

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    mnonc: heb je de dop van de dr. brown fles helemaal kei strak aangedraaid? Zo strak dat je denkt van krijgt ze er nog wat uit en dat hij niet verder meer gaat.

Van een verloskundige hier kreeg ik ooit ook een de tip van de dodie flessen. Weet alleen niet of die nog gemaakt en verkocht worden. Die moet ook langzamer gaan.

Er is van flesvoeding ook voeding te koop waar johannesbroodpitmeel al in zit.

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben mijn dochters uit Avent gedronken. Difrax was niks.
    En bij mijn zoontje is het net andersom Avent ging niet en Difrax gaat erg goed. Het ligt maar net aan het kindje.

Voor mezelf vond ik de Avent flessen veel lekkerder.
    Niet zoveel losse onderdelen en een lekkere brede hals.

Deel Deze Pagina