Avent rietjesbeker ook echt antilek?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ladycake, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Mijn dochter drinkt graag uit een rietjesbeker.
    Op dit moment die van Difrax, opzich prima beker maar....lekt als de pest als we hem meenemen.
    Nu stond ik vanmiddag met de rietjesbeker van Avent in handen maar twijfelde.
    Iemand hier ervaringen mee? Lekt deze echt niet of lekt deze alsnog als je hem in de tas meeneemt?

Voor 11 euro wilde ik toch eerst even wat ervaringen horen ;)

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.932
    113
    Mijn ervaring met bekers is dat geen van allen gegarandeerd lekvrij is... Mijn dochter krijgt het bij elke beker voor elkaar om ze op de kop te houden en ermee te knoeien..
    Ik heb rietjesbekers van de hema voor 3 euro, daar gaat een plastic zakje omheen in de tas.
    Heb ook zo'n 360 graden beker van avent, daat zit een deksel bij, dat werkt wel perfect!

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier overgestapt op pakjes drinken. Geen anti lek kunnen vinden :)

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja die lekt ook... Als het de zelfde is als wij hebben, denk het wel.

Nuby lekt hier niet!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb altijd die van Nuby gebruikt en bij mijn geen lekkage, alleen als ik het rietjes open klikte spoot er wat drinken uit....oeps.
    Maar mijn tas was altijd droog.

6. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Helaas lekt Nuby hier ook altijd. Haha ik doe vast iets fout :p

7. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Hier is de Nuby drinkbeker gegarandeerd anti-lek.
    Je moet er alleen wel voor zorgen dat alle stukjes van het rietje goed aansluiten, goed vastdrukken dus. Vooral aan de onderkant van het deksel, dat kleine bolletje moet goed tegen het deksel aangedrukt worden.

8. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, mijn zoon kan alle rietjesbekers laten lekken...

Je houdt de beker op z'n kop, knijpt in het rietje en ja, daar komt drinken uit... En dat deed hij met 13 maanden, dus wil niet weten wat het nu doet.

Hier werkt de beker van de Hema het beste, van 5 euro. Blauw met groen deksel. Kost kracht om hem te openen, maar lekt niet. Echter, doe er niet per ongeluk drinken in met een beetje koolzuur, want dan is het ook mis. (ooit eens per ongeluk ijsthee met koolzuur gekocht, was geen succes).

Kortom, elke beker kun je laten lekken!

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook de beker van nuby. Hij is echt lekvrij. Alleen als je het dekseltje open klaot en het rietje los springt, dan willen er nog wel eens wat druppels uitkomen. Maar dat is ook logisch. Dat is het drinken dat kind al voorbij het antilekventiel gezogen heeft,maar niet opgedronken heeft..

Deel Deze Pagina