Avent speen 1

Discussion in 'Flesvoeding' started by marleen3, Dec 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleen3

marleen3 Actief lid

May 27, 2006
    317
    0
    0
    Mijn zoon is nu 4 weken, tot vorige week heeft hij de flessen en de spenen van de ziekenhuis gebruikt, maar daarna is het tijd geworden om een nieuwe fles en een speen aan teschaffen.

Ik heb Avent fles gekocht en speen nr 2, speen 1 zat er bij.
    Ik lees dat speen 1, voor pasgeborenen zijn. Maar sinds ik speen 1 gebruik, komt er veel voeding tijdens drinken uit zijn mond.
    Waarom het komt snap ik niet, ik heb van allerlei houdingen geprobeerd, maar er veranderd niets aan. Moet ik nu naar een andere speen kijken? Of doe ik iets verkeerd?

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    misschien is het goed om hetzelfde type fles en speen te gebruiken als het ziekenhuis, daar is hij aan gewend. Speen nr. 1 van Avent is al met het kleinste gaatje.

Maar misschien dat een speen van een ander merk wel beter gaat..

3. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Mijn dochter had dit probleem ook in het begin. Ik ben overgestapt op de S-fles van Difrax, met een smal speentje. Daarmee ging het wel hartstikke goed. De Avent was gewoon te breed voor haar...

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    hier hetzelfde

5. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Had hetzelfde probleem. Heb veel flessen geprobeerd tot ik bij de juiste kwam. Heb nu een fles van dr Brown met een anti krampen systeem. Echt super.

6. Hier ook overgestapt op de difrax flessen opti en s, en ze drinkt nu veel beter!

Share This Page