hallo ik heb even een vraag ik heb van mijn oma een sterelisator van avent gekregen voor in de magnetron ik heb alleen flessen van difrax 2 kleintjes die er wel in passen en 2 grote maar die kunnen niet rechtop staan, nu is mijn vraag als ik deze neer leg worden ze dan ook goed schoon? of is dit niet aan te raden en kan je er ook gewoon speentjes in doen ik vind het namelijk toch geen prettig idee om het in de vaatwasser te doen al doe ik het wel omdat mijn vriend de sterelisator onzin vind ook staat er in de gebruisaanwijzing dat je ze eerst in een sopje moet wassen voor je ze in de sterelisator doet is dit echt nodig? de kraamverzorgster deed dit namelijk ook niet en heb het zelf eigenlijk ook niet gedaan als ik m gebruikte nou toch nog heel wat vragen alvast bedankt liefs kim
Voor een goed effect van de sterilisator is het wel de bedoeling dat de flessen rechtop staan. Speentjes kunnen er ook in. En deze hoeven niet perse eerst metr een sopje te worden schoon gemaakt. wel even afspoelen van te voren. Ilja
oke bedankt voorje antwoord dan doe ik die grote wel gewoon in de vaatwasservind het alleen geen prettig idee dat ze in de vaatwasser kunnen weet niet waarom maar goed of ik koop nog wat kleintjes bij dan heb ik nog een klein vraagje de sterelisator kan in de vaatwasser maar moet je hem na elk gebruik i de vaatwasser doen of kan je hem vaker gebruiken zonder schoon te maken? gewoon even omspoelen bedoel ik dan liefskim