wie heeft er ervaring met de avent stomer blender ik wil hem straks misschien ook wel maar ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden niet dat het een miskoop is die straks stof staat te happen in de kast
ik heb hier geen ervaring mee, maar heb de beaba babycook, zelfde idee. Ik vind het een ideaal ding. Doe er nu nog te weinig mee, heb hem ook nog niet zo lang. Maar ik vind hem makkelijk in gebruik. En makkelijk te reinigen. Me kindje vind alleen nog bijna niks lekker, enkel fruithap. Daarom gebruik ik hem nu nog te weinig, maar kwa gebruiksgemak, ik vind het een super uitvinding. ik heb begrepen dat de avent stomer /blender eenzelfde idee is. dus vandaar dat ik mijn ervaring hier wilde delen.
Wij hebben hem kado gekregen en ik vind hem echt ideaal, stoom iedere apart eten voor onze vent. Heel makkelijk is gebruik, hakselen heb ik nog nooit gedaan.
Het is een heel leuk en handig aparaatje. Bij mijn dochter ben ik helaas pas gestart rond de 7de maand ermee en had ze al de 'potjes' smaak tepakken dus ze moest het niet meer. Ik heb hem wel afentoe nog gebruikt om fruit fijn te maken even snel enzo. Bij de 2de ga ik het al vanaf het eerste hapje gebruiken, echt een superdingetje hoor!
bedankt voor de reacties! hij lijkt me erg handig maar zou ik hem ook alvast kunnen gebruiken voor mijn dochter van 5 dan wil ik de groente niet blenderen het lijkt mij alleen dat dan de aandappels bijvoorbeeld naar wortels gaan smaken omdat je het samen stoom of valt dat wel mee
Ik zou gewoon een kleine stoomkoker kopen (heb ik gekocht bij de Zeeman) en gewoon pureren met de staafmixer, ben je veel goedkoper uit en heb je hetzelfde effect. Je kan ook een stoominzet kopen en die in je pan met kokend water hangen. Als je niet perse wilt stomen kan je alles ook in 1 klein pannetje met kokend water doen. In het begin deed ik de gehakt/kip daar ook gewoon in, kan prima voor de kleintjes. Ik vind het een beetje zonde van het geld.
Ik heb hem ook en vind het superhandig. Ik heb hem bij mijn oudste wel meer gebruikt dan nu, maar dat komt omdat ze een slechte eter is en alleen specifieke potjes blieft (en dan nog maar half opeet). Ik gebruik de blender nu nog wel voor het klein maken van het fruit. Hopelijk binnenkort wat meer tandjes, dan is dat ook niet meer nodig. Al met al wel goed gebruikt, goed schoon te maken en compact op het aanrecht. Zeker niet de kans gehad om te verstoffen.