Babykamer ideeën.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Froetsel, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zaten eraan te denken om 1 muur en/of te behangen in rood met witte stippen of roze ruitjes behang.
    Of gewoon 1 muur te verven.

Bekijk bijlage 280312
    Zoals hier op de foto.
    Dus de kleuren roze/rood en wit, lekker meisjesachtig. Dan wouden we de roze lamp nemen, roze hobbelpaardje, roze/rode poefje, roze klamboe (niet te zien op de foto) maar dan de slingerhartjes (wel te zien op de foto) erop te naaien.
    Zoals het op de foto d'r uit ziet is het heel rommelig & druk en zo wil ik het absoluut niet hebben.

Kortom ik weet het allemaal niet meer.:$

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk als je de vloer, meubeltjes en muren heel rustig houd dan wordt t vast wel mooi

3. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Als je rustige neutrale kleuren combineert met dit wordt t echt prachtig!
    Mijn dochter is weg van dat behang en dat krijgt ze ook als we de babykamer gaan doen krijgt zij ook een "nieuw" kamertje

Ik vind t super mooi, en dochterlief dus ook ;)

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik ben echt weg van die accesoires...
    Nu gaat mijn 6 jarige dochter van kamer verhuizen.. ens willen we idd ook van die accesoires in haar nieuwe kamer doen.... en dan dit lief! behang op 1 wand.. en de andere verven.

lief! behang? Bestel nu bij wehkamp.nl

Maar we willen het verder ook een stuk rustiger houden.. wat meer geordend.
    Het wordt vast een super leuk kamertje.

5. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij wouden dus ook 1muur behangen rode behang met witte stippen zoals op de foto. Maar ik vind de lief behang veel leuker en welke kleur doe je de andere muren.

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja daar twijfel ik dus nog over.... weet niet zo goed welke kleur ik moet kiezen...
    Mijn dochter wil rood.. maar ben bang dat het dan te druk wordt..
    Wit laten vind ik dan misschien weer te saai...
    Dus zit nog even te tobben over welke kleur het zal worden...misschien zacht rood... maar miss ook wel iets van taupe ofzo...

7. de kids en ik

28 aug 2012
    41
    0
    0
    inginieur architect
    brussel
    Het is altijd leuk om 1 muur mooi te behangen met een patroontje en dan op accessoires dat patroon de laten terugkomen. Accessoires: fotokaders, gordijntjes, muurstickers, een krijtbordje met die kleur omrand, ... Wat mij eigenlijk wle ergert is dat iedereen die een meisje krijgt onmiddelijk aan de kleurtjes rood,roos en paars denkt. het is zo een cliché dat meisjes dta leuk vinden. Bij ons houden ze meer van lichtgroen, geel en oranje. wij zouden ook nooit een roze kamer maken.

8. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Onze dochter heeft haar kamer in thema rode stip/roze ruit!

Ze heeft een grote kamer en de muren zijn geverfd met grijs/zilver verf. Één muur is behangen met rode stippen en van roze ruit behang heb ik vlinders geknipt en gesneden (groot en klein) en deze hangen op haar stippen muur en op haar deuren en ledikantje.

Verder heeft ze rode stip gordijnen.
    Ook hangt er zo'n Ikea hangstoel (zitzak idee) in haar kamer waar een rood gestipt kleed in ligt.

Ze heeft rode lakentjes en een roze dekentje.

Een schapenvacht op de vloer (grijs net als de muren) en daarop staat een Ikea tafeltje met 2 stoeltjes, welke ik heb beplakt met roze ruit behang.
    Verder hangen er aan de plankjes en aan de handvaten van kast en commode nog kleine hartjes met rode stip.

Alles komt dus weer terug en het lijkt erg mooi!
    Absoluut niet te druk, maar dit komt misschien ook omdat ze een erg grote kamer heeft ..

Hoop dat je een beetje een idee hebt gekregen!

Deel Deze Pagina