Hallo , Ik zag vandaag dat ze van Avent een stomer/blender hebben en zit te twijfelen om deze aan te schaffen. Iemand ervaringen met deze ? En kun je deze goed schoon krijgen na gebruik ? Ik geef nu vaak Olvarit potjes maar wil graag zelf vers gaan maken.
Mijn schoonzus heeft hem en raadt hem zeker aan. Ze vind hem makkelijk in gebruik en nichtje vind de hapjes lekkerder dan zelf gekookte en geblende groente en fruit. Over het schoonmaken heb ik haar niet gehoord. Maar haar kennende neem ik aan dat dat dus ook geen moeite kost
Ik heb hem en ik gebruik hem vanaf 4 maanden tot de dag van vandaag. Ik gebruik hem voor gepureerde fruit- en groentehapjes, maar ook voor eigen recepten die gestoomd en/of gepureerd moeten worden. Hij kan gewoon in de vaatwasser, maar is ook met de hand makkelijk schoon te maken. Het meest ideale is dat je maar één beker hebt voor stomen en blenden en verder geen losse onderdelen.
Ik gebruik hem nu al bijna 4maanden , 1x per week maak ik groente en fruit klaar voor een hele week. Enige nadeel vind ik is dat je maximaal 3porties per keer kan maken, zijn wel grote bakjes dan. En alles in de vaatwasser inderdaad
Ik heb hem 3 jaar geleden voor de eerste aangeschaft...,en kan niet wachten tot we hem weer mogen gebruiken. Lekker verse hapjes en zo klaar. Schoonmaken was geen gedoe wat ik mij nog kan herinneren. En ik ben nogal pietje precies.
Ik heb hem ook! aanrader! Daarbij verleent phillips super service. Bij mij was er iets niet in orde, kreeg een nieuw onderdeel net zo makkelijk thuisgestuurd.
ik heb, hem ook. 4 jaar geleden aangeschaft voor de oudste. Nu weer uit de kast getrokken voor de jongste. Ik vind het ideaal. en je hoeft er niet bij te blijven staan want hij piept wanneer hij klaar is. Zeker aan te raden.