Ik heb hier een aantal grote kleding paketten: maat 50/56: 1 paar nieuwe sokje van prenatal 1 mutsje van name it 4 rompers korte mouwen (3 winnie the pooh, 1 hema) 3 romper lange mouwen (2 prenatal, 1 disney) 1 setje met rompertje, mutsje en slofjes van Dirkje 1 setje shirt lange mouwen en broekje (little me) 1 verlours pyjama van H&M 3 t-shirts korte mouw (H&M, Villa HAPP, Prenatal) 6 shirts lange mouwen (Prenatal, little friend, HEMA, nijntje) 3 zachte broekjes (2 prenatal, 1 name it) 1 jeans (prenatal) 1 dikke winterjas maat 50 maat 62/68 3 rompers zonder mouw 7 rompers korte mouw 1 setje mutsje en slofjes (little me) maat 62 1 setje van Pluto van H&M broekje en shirt lange mouwen 1 setje van Name It Overhemdje korte mouw met broekje 1 blauwe gebreide trui 1 Setje met gebreid vest en broekje van little me 1 setje van DUMBO, t-shirt korte mouwen en korte broek 1 setje van babyface t-shirt korte mouwen, korte broek en petje 1 setje van Villa HAPP t-shirt korte mouw en kort broekje 3 zachte broekjes (Prenatal, Name It) 1 Jeans (prenatal) 3 polo's Name It 2 boxpakjes korte mouw en korte pijpjes (HEMA enH&M) 4 t-shirts korte mouwen (HEMA en Dirkje) maat 68 1 zwembroek nijntje 1 pyjama broekje (hoort bij een rompertje) 7 shirts lange mouwen (HEMA, Nijntje, Zeeman) 7 t-shirts korte mouw (HEMA, ducky beau, little me, Villa HAPP) 1 setje shirt lange mouw en lange broek (zeeman) 1 geruite flanellen pyjama (prenatal) 1 geruite overhemd (C&A) 3 zachte lange broekjes (HEMA) 1 geruit kort broekje Maat 74 1 jeans tuinbroek 1 flanellen pyjama Snoopy 1 setje shirt lange mouw en lange broek (C&A) 2 jeans 2 shirts lange mouw verder nog: 2 paar schoentjes en een petje Foto's op aanvraag (moet ze nog maken) kan allemaal afgehaald worden in Dordrecht en mag voor een klein prijsje weg...het staat namelijk gigantisch in de weg!
Hoi, Ik heb wel interesse in zomerspul 50/56/62 en winter 68. Zou je daar foto's van kunnen maken. Alleen trouwens als je het ook opstuurt, want ik woon te ver om het te komen ophalen
Sorry Vera...ik heb nog geen foto's gemaakt! Wel wil ik graag de pakketten in 1 koop weg doen...dus ik wete niet of je alles zou willen? Finn is van Juni en die heeft overal wel gebruik van gemaakt. (om je een inschatting te geven van wat ik wanneer heb gebruikt) Opsturen zou waarschijnlijk wel kunnen maar ik heb geen idee hoe duur dat zou zijn. Ik zal het morgen wel even wegen op mijn Wii.
Nee, ik wil niet alles. Heb namelijk nog veel liggen van de andere twee en ben daarom alleen op zoek naar specifieke seizoenskleding in bepaalde maten. Daarom mijn vraag.
Ik zal het anders wel even uitzoeken... Bedoel je met zomerspul echt alleen de dingen met korte mouwen en korte pijpen? Of zijn zachte broekjes en van die katoenen broekjes ook goed? En dunne shirts met lange mouwen? Anders zit ik er over een jaar nog mee natuurlijk... het grootste gedeelte komt volgens mij toch overeen!
@Vera....sorry sorry sorry! Ik heb nog steeds geen foto's gemaakt! Het was hier even drama met vanalles en hele erg druk! Ik zal het zo spoedig mogelijk doen!