Bon Bebe flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Vica86, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Iemand ervaring met de Bon Bebe flesvoeding?

Het is hier heel veel te verkrijgen dus deze voeding heeft wel mijn voorkeur.
    Hoe bevalt de voeding?

Hoe zit de verpakking in elkaar? Zit er een stukje op waar je het maatschepje langs kan halen voor een glad topje? (als jullie begrijpen wat ik bedoel, weet niet hoe het heet)

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb hier in het verleden een aantal moeders erg enthousiast er over gehoord.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb het gebruikt. Het is gewoon een bus. Er zit geen afstrijk dingetje in.
    Zelf heb ik de comfort gebruikt, maar is mij niet goed bevallen. Losten niet netjes op, en bleef korrelig. Ik heb de bus ook niet opgemaakt.
    Misschien dat de standaard dit niet heeft.

Ik heb hier wel veel goede verhalen over gehoord.

4. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik heb bij mijn dochter de standaard versie gehad en beviel prima, zit inderdaad geen afstrijkgeval in maar ik had een bus bij Friso bestelt en daar goot ik het in over. Nu gebruik ik Kruidvat voeding.

5. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik gebruik ook de standaard, zit inderdaad geen afstrijkrandje in maar in gebruik gewoon de achterkant van een mes. ik vind dat ie goed oplost en mijn zoontje vind hem heerlijk en doet het er goed op!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok hartstikke bedankt voor de antwoorden.
    Ik wil gewoon met standaard beginnen. De kans is wel groot dat het kindje een vorm van reflux zal krijgen, maar wat dat betreft was is erg tevreden over de nutrilon AR. Dus mocht dat het geval zijn ga ik denk ik gelijk over op de AR.
    Maar mocht de kleine het niet krijgen of het te behelpen is met jhpm los dan blijf ik gewoon op de goedkopere voeding.

Deel Deze Pagina