Avi uit, maar geen ondertiteling kunnen volgen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lynx, 9 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Hoe scoort ze op de dmt toets?

Misschien te snel afgeleid? Niet dat ze het niet kan maar bezig met andere dingen

2. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Dit in combinatie met deze post:

Deed mij ineens denken dat ik zelf rond die leeftijd (iets jonger) aan een bril ben gekomen. Ik kon in de klas niet meer goed zien wat er op het bord werd geschreven (zat helemaal achterin) en thuis kon ik de ondertiteling op de televisie niet meer lezen. Naar de oogarts geweest en toen bleek duidelijk dat ik een bril nodig had.

Voila, toen was het probleem opgelost.

Dus ik zou zeker een afspraak maken en niet bij een brillenwinkel maar via een verwijzing door de huisarts.

Want de kwaliteit qua oogmeting verschilt echt enorm bij brillenwinkels, de onze (geen keten) levert echt kwaliteit, maar die verwijst ook door als er twijfels zijn of als die denkt dat er wat aan de hand is. Terwijl onze ervaring bij een keten meerdere malen was 'wij weten het wel hoor, wij hebben de wijsheid in pacht!' .... NOT

owly en Lynx vinden dit leuk.
  3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    @Felice: Hier bij een keten ook twee keer doorgestuurd (bij mezelf en bij mijn dochter).

Lynx vindt dit leuk.
  4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Fijn als ze het op dat moment zien dat er verder gekeken moet worden!

Het ging mij ook vooral om het punt dat je niet blindelings er op kunt vertrouwen dat een brillenwinkel het wel goed ziet, ook bij een zelfstandige kan het zeker net zo goed tegenvallen!

Lynx en NiekeKris vinden dit leuk.
  5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.184
    10.750
    113
    Ik dacht ook gelijk aan de sterkte. Bij mij kwam de oppas ermee, dat ik zo dicht op de TV ging zitten om de ondertiteling te lezen. (Viel met mijn ouders niet op, wij keken alleen maar Heel Verantwoord Nederlandse TV. Met de oppas keken we mee wat zij keek s avonds).

Lynx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina