https://www.google.com/amp/s/nos.nl/googleamp/artikel/2228300-zweedse-dj-en-producer-avicii-overleden.html Jeetje wat jong..
Jeetje Ik schrok me kapot toen ik t net in t nieuws las. Ben erg benieuwd of nog bekend gemaakt wordt waar hij aan / door overleden is gezien zijn verslavings geschiedenis. Zo jong nog. Vreselijk. RIP
Het was al een tijdje bekend dat het niet goed met hem ging. Hij kon niet tegen het circus van de muziekbusiness en werd blijkbaar gedwongen om op te treden terwijl hij alleen maar muziek wilde maken. Hij heeft een tijd terug al een stap terug gedaan. Blijkbaar had hij ook gezondheidsproblemen. Mijn zwager had het over een ontstoken alvleesklier door drankmisbruik.
Zo jong nog. Maar er is ook een documentaire over hem waar in te zien is hoe zwaar hij het mentaal had
Ik zag een stukje bij RTL late night. Een dag na de ziekenhuisopname moest hij telefonische interviewen geven en een dag later een optreden om 21.30 uur. Volgens zijn manager was een half uur lang interviewen geven een goede manier om te laten zien dat hij ‘is opgeknapt’. Wtf.