Ja echt ziek! Hij was er heel slecht aan toe. En moest de volgene dag gewoon optreden.. niet te geloven!
Het heet True Stories. Triest ja, hij werd op een gegeven moment een beetje geleefd en je ziet dat hij zo tegen die optredens opziet, fysiek en mentaal, maar als hij zegt te willen stoppen met optreden blijven ze toch aandringen om door te gaan enz. Zwaar ook om maar zo door te gaan als je al niet bepaald gezond bent. En het gaat van kwaad naar erger natuurlijk met medicijnen, alcohol en stress. Leek me een slimme en gevoelige jongen, echt triest hoor, ik hield wel van zijn muziek.
Momenteel draai ik Youtube grijs met zijn liedjes, vind het echt super K*t. Ik genoot zo van zijn muziek en het heeft vele herinneringen voor mij. Rijkdom en beroemdheid maakt zo veel kapot in het leven dat blijkt maar weer
Ik heb net zn film gekeken. Wat een bizarre wereld. Die managers van hem dachten volgens mij alleen aan hun eigen centen. Vreselijk dat hij zo jong is gestorven.
Ja ik heb t gister gekeken. Mooie docu. Triest voor hem en zijn familie. Een gevoelige slimme jongen. Ik miste wel iets in de docu trouwens. Zijn ouders!? Er werd niet over gesproken, laten zien niets. Alleen op t einde dat hij even met zn moeder aan de telefoon zat.
Ja die vraag stelde ik hier ook al! Waar zijn zijn ouders in dit hele verhaal? Misschien bewust erbuiten gehouden... of iets anders?
Dat vroeg ik mij ook af. Ik vond het trouwens ook vreemd dat er steeds in verleden tijd over hem gesproken was, alsof die docu gemaakt was na zijn dood ipv ervoor.