Hallo Dames. Al weken irriteer ik me dood aan deze Grmbl#fjkdhfdaljkn Reclame:x Het is al zo erg dat ik boos mee schreeuw als ik de reclame al hoor en mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten Staat er vandaag zo'n vrouwtje in de AH en wilde het even proberen. ZEGT MADAM...........................Wilt u Skoopen of smeren Ik wilde wel schreeuwen door de hele winkel: ontdek het op facebook of download nu de APP. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Letta boter Als je vanavond achter uit gezakt zit met een zak chips laat voor de grap de reclame staan geheid dat hij voorbij komt
oh haha ik ken de reclame wel maar heb nooit echt heel erg geluisterd wat er gezegd werd (zoals altijd haha)
Lätta is toch gewoon boter met opgeklopte lucht? Dus als je 'skoopt', dan pak je toch eigenlijk gewoon een hap boter?
Kom we gaan lekker een hap brood met een MEGA laag boter eten... lekker....????? (en toch ben ik nieuwsgierig, erg he)
ik heb geskoopt in de winkel Ja erg he En vond het lekker................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... En ik hou niet eens van boter
Ow echt verschrikkelijk!! Ik erger me er ook kapot aan! In het begin was ik nog wel nieuwsgierig, maar toen ik eenmaal doorhad dat het gewoon luchtige boter was kan ik alleen nog maar denken; gadverrr scoopen met boter??!!
Zo irritant is ie niet ja mis als je hem heel vaak ziet . Dan heb ik nog wel meer reclames waar ik gek van word. Daar is deze nog niks bij.
Dat vroeg ik me ook al af . We zullen wel dom zijn en blond om dat niet te weten. Of het is iets van deze tijd!