Gaat u skoopen of smeren ONTDEK het op Facebook OF Download nu de APP frustraties GRR

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Hallo Dames.

Al weken irriteer ik me dood aan deze Grmbl#fjkdhfdaljkn Reclame:x;) Het is al zo erg dat ik boos mee schreeuw als ik de reclame al hoor en mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten;)

Staat er vandaag zo'n vrouwtje in de AH en wilde het even proberen.

ZEGT MADAM...........................Wilt u Skoopen of smeren:$ Ik wilde wel schreeuwen door de hele winkel: ontdek het op facebook of download nu de APP.

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb geen idee wat het is

3. noukie89

Letta boter

Als je vanavond achter uit gezakt zit met een zak chips laat voor de grap de reclame staan geheid dat hij voorbij komt;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oh haha ik ken de reclame wel maar heb nooit echt heel erg geluisterd wat er gezegd werd (zoals altijd haha)

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Haha blij dat ik niet de enige ben die zich er ZO aan irriteert. :D

6. noukie89

HAHA zeker niet.;)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als die reclame komt doe ik 2 dingen

Ik zap weg en ik vloek :D

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Lätta is toch gewoon boter met opgeklopte lucht? Dus als je 'skoopt', dan pak je toch eigenlijk gewoon een hap boter?

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Iieeeeeuuwww!!!

Zo'n irritante reclame.
    Die stem ook..

10. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    verschrikkelijk, en inderdaad gewoon boter, waarom zou je dat willen "scoopen" ?!?!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Kom we gaan lekker een hap brood met een MEGA laag boter eten... lekker....?????

(en toch ben ik nieuwsgierig, erg he)

12. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb een kuipje hier staan maar het lijkt me echt heel smerig om te scoopen.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Maar hoe is het verder? als je gewoon smeert??? :)

14. noukie89

ik heb geskoopt in de winkel:) Ja erg he:$

En vond het lekker...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
    En ik hou niet eens van boter;)

15. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    Ow echt verschrikkelijk!! Ik erger me er ook kapot aan! In het begin was ik nog wel nieuwsgierig, maar toen ik eenmaal doorhad dat het gewoon luchtige boter was kan ik alleen nog maar denken; gadverrr scoopen met boter??!!

16. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo irritant is ie niet ja mis als je hem heel vaak ziet .
    Dan heb ik nog wel meer reclames waar ik gek van word. Daar is deze nog niks bij.

18. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    maar wat is scoopen????????????

(of stel ik nu een hele domme vraag....)

19. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat vroeg ik me ook al af . We zullen wel dom zijn en blond om dat niet te weten.
    Of het is iets van deze tijd!

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hihi nou blond ben ik zekers niet ;)

Share This Page