Hoi allemaal, Wij wilden begin deze week eigenlijk naar het Archeon gaan, maar nu wordt het helemaal geen mooi weer en aangezien alles daar natuurlijk buiten is... Mwah, lijkt me ineens een stuk minder leuk 😏. Nu dacht ik dat het Aviodrome misschien ook leuk zou zijn. Maar ik hoor het graag van ervaringsdeskundigen. Dusss... is het leuk, Aviodrome?
Aviodrome is erg leuk. Aantal dingen zijn buiten maar goed, een beetje regen zou voor ons niet uitmaken.
Dank jullie wel voor de reacties. Als het morgen echt slecht is, is het Aviodrome dus een goed alternatief.
Ik was in de veronderstelling dat aviodrome ook veel buiten is maar dat is dus niet zo? dan zou ik wellicht vrijdag willen gaan
Van wat ik van de site begrijp hebben ze inderdaad ook buitendingen. Maar de vliegtuigen die je kunt bekijken etc. staan volgens mij veelal in hangars. Wat dingen buiten vind ik wel ok, maar het Archeon, waar wee eigenlijk heen zouden gaan is volledig buiten.
Er zijn ook dingen buiten, maar veel is binnen en het is dus prima te doen als het niet zo'n goed weer is.