Internet stikt van de aanbiedingen voor hotels, citytrips en vliegreizen voor 2 personen maar waar vind ik deze voor 2 volwassenen en een kind?
Geen idee, wat zoek je? Losse vlucht via Ryanair of iets dergelijks en hotel via booking.com of appartement via airbnb niet te doen??
bij: Neckermann.nl stedentrips.nl tui.nl vakantiediscounter.nl ga zo maar door.... kun je allemaal al direct zoeken op 3 personen. hebben allemaal verschillende prijs klasses voor hotels, dus voor ieder wat wils.
Is makkelijk te vinden hoor. Inderdaad zoeken op 3 personen in 1 kamer. Wij vliegen met rayanair naar londen (losse tickets gekocht) en via tri-va-go of booking.com een hotelkamer. Betaald vaak wel rond de 10a15 euro voor bed of stretcher bij zetten.
Bedoel eigenlijk de echte stuntaanbieders als ticketspy, die stunts zijn gebaseerd op 2 personen merk ik veelal
Die stuntaanbieders zijn soms helemaal niet zo goedkoop. Ik zie vaak leuke dingen voorbij komen bij bijv. Travelbird. Als ik dan precies hetzelfde ga bekijken los (dus losse vlucht, zelfde hotel bij bijv. Booking.com, etc.) dan ben ik vaker goedkoper uit. Scheelt vaak tussen de 50 en 100 euro.